Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internet valt eruit

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Internet valt eruit

    Sinds een week weer het volgende probleem....

    Nadat ik een nieuwe MiniGateWay heb mogen ontvangen (waarvoor mijn hartelijke dank!!!) was ik dolblij dat alles weer werkte.

    Wat doet er nu weer op.......
    Het complete internet valt eruit na zo'n kleine 24uur.....
    Zowel de Wifi (daar begon het mee) als de vaste aansluitingen.

    Modem uitzetten.....15min wachten ..... modem AAN .... en weer 23 uur vooruit.... Modem uitzetten .... 15min wachten ..... Modem aanzetten ... en weer vooruit.....etc....


    Als alles is opgestart na de herstart werkt alles PERFECT.
    Heb op de poorten....
    1 : Philips HUE Bridge
    2 : Alarm systeem
    3 : Mijn PC
    4 : Game PC
    En verder nog wat Wifi-shit-zooi zoals de Nefit Easy, GSM's, Ipad , Eminent EM4594 Repeater, etc....

    Mijn enigste oplossing is eigenlijk nog.... Modem in Bridge-mode en mijn eigen SiteCom (X6 N900) als Router/Switch neerzetten.....

    Wie heeft nog een oplossing???
  • 4 Reacties

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Rolly Bekijk bericht
    Sinds een week weer het volgende probleem....

    Nadat ik een nieuwe MiniGateWay heb mogen ontvangen (waarvoor mijn hartelijke dank!!!) was ik dolblij dat alles weer werkte.

    Wat doet er nu weer op.......
    Het complete internet valt eruit na zo'n kleine 24uur.....
    Zowel de Wifi (daar begon het mee) als de vaste aansluitingen.

    Modem uitzetten.....15min wachten ..... modem AAN .... en weer 23 uur vooruit.... Modem uitzetten .... 15min wachten ..... Modem aanzetten ... en weer vooruit.....etc....


    Als alles is opgestart na de herstart werkt alles PERFECT.
    Heb op de poorten....
    1 : Philips HUE Bridge
    2 : Alarm systeem
    3 : Mijn PC
    4 : Game PC
    En verder nog wat Wifi-shit-zooi zoals de Nefit Easy, GSM's, Ipad , Eminent EM4594 Repeater, etc....

    Mijn enigste oplossing is eigenlijk nog.... Modem in Bridge-mode en mijn eigen SiteCom (X6 N900) als Router/Switch neerzetten.....

    Wie heeft nog een oplossing???

    Wanneer je modem uitvalt ( zoals je zegt ) heeft het weinig nut om een eigen router daar achter te zetten.
    Je router is geen vervanger van het modem.
    Ik zou morgen de klantenservice maar bellen.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Rolly Bekijk bericht
      Sinds een week weer het volgende probleem....

      Nadat ik een nieuwe MiniGateWay heb mogen ontvangen (waarvoor mijn hartelijke dank!!!) was ik dolblij dat alles weer werkte.

      Wat doet er nu weer op.......
      Het complete internet valt eruit na zo'n kleine 24uur.....
      Zowel de Wifi (daar begon het mee) als de vaste aansluitingen.

      Modem uitzetten.....15min wachten ..... modem AAN .... en weer 23 uur vooruit.... Modem uitzetten .... 15min wachten ..... Modem aanzetten ... en weer vooruit.....etc....


      Als alles is opgestart na de herstart werkt alles PERFECT.
      Heb op de poorten....
      1 : Philips HUE Bridge
      2 : Alarm systeem
      3 : Mijn PC
      4 : Game PC
      En verder nog wat Wifi-shit-zooi zoals de Nefit Easy, GSM's, Ipad , Eminent EM4594 Repeater, etc....

      Mijn enigste oplossing is eigenlijk nog.... Modem in Bridge-mode en mijn eigen SiteCom (X6 N900) als Router/Switch neerzetten.....

      Wie heeft nog een oplossing???
      De mederwerker eens vragen of ze het modem uitlezen!
      kan ook nog de voeding zijn!

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Rolly Bekijk bericht
        Sinds een week weer het volgende probleem....

        Nadat ik een nieuwe MiniGateWay heb mogen ontvangen (waarvoor mijn hartelijke dank!!!) was ik dolblij dat alles weer werkte.

        Wat doet er nu weer op.......
        Het complete internet valt eruit na zo'n kleine 24uur.....
        Zowel de Wifi (daar begon het mee) als de vaste aansluitingen.

        Modem uitzetten.....15min wachten ..... modem AAN .... en weer 23 uur vooruit.... Modem uitzetten .... 15min wachten ..... Modem aanzetten ... en weer vooruit.....etc....


        Als alles is opgestart na de herstart werkt alles PERFECT.
        Heb op de poorten....
        1 : Philips HUE Bridge
        2 : Alarm systeem
        3 : Mijn PC
        4 : Game PC
        En verder nog wat Wifi-shit-zooi zoals de Nefit Easy, GSM's, Ipad , Eminent EM4594 Repeater, etc....

        Mijn enigste oplossing is eigenlijk nog.... Modem in Bridge-mode en mijn eigen SiteCom (X6 N900) als Router/Switch neerzetten.....

        Wie heeft nog een oplossing???
        Beste Rolly,

        Stuur even een e-mail naar forumbeheer@zeelandnet.nl met je klantgegevens dan kijk ik even voor je na wat er aan de hand is.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

          Beste Rolly,

          Stuur even een e-mail naar forumbeheer@zeelandnet.nl met je klantgegevens dan kijk ik even voor je na wat er aan de hand is.
          Zal (wss) na Oud/Nieuw eens contact opnemen.
          Van de week al 2x uitgevallen.
          Wordt je 's morgens wakker..... ALLES WEG!!
          Zowel de vaste als de Wifi-apparaten geven dan een fout/storings-melding.


          Kan je trouwens (zal wel...) die EPC3940 terug naar de "fabrieks-instelling" zetten en dan alles eens opnieuw instellen.
          Zo ja....wat zijn hier voor de stappen?

          Laatst bewerkt door Rolly; 27 Dec 2018, 19:52.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X