Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Werkelijk waar schandalig

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Werkelijk waar schandalig

    Ik word net gebeld door een medewerker van jullie die gewoon de telefoon ophangt!!
    Waar is jullie klantvriendelijkheid gebleven. Het lijkt mij echt slim als jullie toch een cursus gaan aanbieden hoe je met klanten omgaat.
    Toen ik mijn abonnement verlengde weer voor een jaar in juni 2018 konden jullie wel heel erg vriendelijk zijn.

    Dit is werkelijk waar te gek voor woorden.
    Is dat normaal dat een medewerker tijdens een gesprek gewoon de verbinding verbreekt???
    Ik ben a 20 jaar klant bij jullie maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.
    Ik betaal al 20 jaar op tijd door het bedrag zelf over te maken en ineens rekenen jullie incassokosten en weigeren die weg te halen.
    Volgens deze schandalige medewerker boeit het niet of je al 20 jaar klant bent. En dat je altijd gewoon op tijd betaald.
    Ze konden het geld niet zelf incasseren dus hoppa. incassokosten erbij!!

    Naar mijn verhaal wou deze medewerker niet luisteren want ze hing gewoon de telefoon op.
    Ik heb geen eens een e-mail gehad dat er de 5e een incasso niet is gelukt

    En sinds wanneer voeren jullie een incasso uit op de 5e van de maand
    Normaal voeren jullie een incasso rond de 15e uit. En ineens nu de 5e en de 15e?
    De 5e en de 15e kan inderdaad niet geïncasseerd worden. Normaal wordt er de 15e geincasseerd wat niet lukt en ik maak het altijd zelf de 26ste van de maand over.
    Nu zomaar ineens incasseren jullie 5 november???? En dan wordt inderdaad de 15e als 2e keer gezien dat jullie het bedrag niet kunnen incasseren.
    Graag zou ik hier een uitleg over willen want deze medewerker aan de telefoon wilde dat niet en hing de telefoon op.

    Ik dacht altijd dat veel mensen zeurden dat de klantvriendelijkheid verdwenen was bij jullie en dat het vast wel aan hun zelf zou liggen maar ik heb nu ook gemerkt dat als er even iets waar jullie moeite voor moeten doen om iets op te willen lossen dat ineens alle vriendelijkheid verdwenen is en snap ik gelijk waar deze mensen het over hebben
    Laatst bewerkt door Marco198332; 2 weken geleden.
  • 13 Reacties

  • #2
    Niet echt netjes van deze medewerker, maar heb het zelf ook wel eens meegemaakt, dus weet ik heel goed wat u bedoelt.

    Verder ben ik van mening dat Delta / Zeelandnet beter op de einde van de maand kan incasseren, i.p.v. die "vreemde" datums.

    Als iemand om welke redenen ook via een handmatige overboeking werkt, zou het netjes zijn om hier aan mee te werken, mits de
    persoon in kwestie niet op tijd betaald.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Fast-Herbie Bekijk bericht
      Niet echt netjes van deze medewerker, maar heb het zelf ook wel eens meegemaakt, dus weet ik heel goed wat u bedoelt.

      Verder ben ik van mening dat Delta / Zeelandnet beter op de einde van de maand kan incasseren, i.p.v. die "vreemde" datums.

      Als iemand om welke redenen ook via een handmatige overboeking werkt, zou het netjes zijn om hier aan mee te werken, mits de
      persoon in kwestie niet op tijd betaald.
      Tja, wel de mond vol van "de klant centraal stellen" en dat dan vervolgens gewoon niet doen.

      Reageer


      • #4
        Dat is ook mijn mening. Dat ze aan het einde van de maand moeten incasseren maar daar willen ze niet aan.
        "Normaal " incasseren ze altijd rond de 15e en de 20ste. Op deze datum mislukt bij mij inderdaad altijd de incasso. In een vorig forum bericht van mij werd verteld dat als de 1ste keer mislukt dat ze het later die maand nog een keer proberen. Op die 2e poging wacht ik nooit aangezien ik het zelf de 24ste of de 26ste overmaak. En oppeens incasseren jullie het nieuwe maand bedrag van november op 5 november. Deze incasso is mislukt en ook geen mailtje gehad dat er een incasso was mislukt dus de 15de was zoals altijd ook mislukt en dat zien jullie dus als 2e keer mislukt. Heb gewoon zoals altijd de betaling de 26ste overgemaakt.
        ​​​​​​​ Het is toch niet normaal als je 15 oktober een incasso doet om vervolgens 5 november al het nieuwe bedrag te willen innen??

        Maar delta, jullie hoeven niet bang te zijn dat ik die 17,50 niet betaal hoor aangezien jullie totaal niet met de klant mee willen denken en jullie ook weten dat mensen toch bijna geen andere provider kunnen kiezen hier in zeeland met dezelfde snelheid als jullie. Die 17,50 betaal ik ook alleen maar omdat jullie van geen wijken willen weten en die kosten alleen maar hoger worden en het toch allemaal bij mij terecht zal komen ook al zijn jullie fout bezig en vervolgens 1 of ander vaag engels incassobureau op mij af sturen.

        Hoe moeilijk kan het zijn om met klanten mee te denken qua incassodatum maar nee hoor, blijf lekker stug vast houden aan jullie vreemde datum.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Marco198332 Bekijk bericht
          "Normaal " incasseren ze altijd rond de 15e en de 20ste. Op deze datum mislukt bij mij inderdaad altijd de incasso. Op die 2e poging wacht ik nooit aangezien ik het zelf de 24ste of de 26ste overmaak.
          kortom, de betaling staat ingesteld op automatische incasso.
          en dan ga je toch zelf het bedrag overmaken.
          snap je dan niet, dat je daardoor gewoon om moeilijkheden vraagt ??

          Reageer


          • #6
            Snap ik nou goed dat Delta een soort verplicht is om jou je eigen incassodatum te laten kiezen? Dus zorgen voor saldo is niet haalbaar of zo? Je draait het allemaal nogal 180 graden om en eist iets dat je helemaal niet kunt eisen. Of ben ik dan te snel?
            (Incasso stopzetten, ook te moeilijk?) Want dit is gewoon lekker gillen dat Delta gemeen is terwijl je het zelf simpel kunt oplossen.
            Laatst bewerkt door Koeba; 2 weken geleden.

            Reageer


            • #7
              De betaling staat ingesteld inderdaad op automatische incasso omdat er geen ander mogelijkheid is bij delta. Als je weet hoe ik dit wel kan veranderen hoor ik het graag. Heb al een paar keer met delta gesproken en daar werd mij verteld dat alleen automatische incasso mogelijk is. En je hoort mij niet zeggen dat delta het verplicht is maar het zou gewoon handig zijn als je alleen voor automatisch incasso kan kiezen dat je dan kunt kiezen of half de maand of eind de maand. Automatische incasso stopzetten kan niet via delta dus dan zou ik het rekeningnummer moeten blokkeren en dat is natuurlijk geen oplossing.

              fred44nl
              Ik heb er ook nog nooit problemen mee gehad met het zelf overmaken maar omdat delta ineens een nieuwe incasso uitvoerde op 5 november voor de maand november liep het mis en dat wil ik graag weten waarom de incasso ineens op 5 november is uitgevoerd

              Reageer


              • #8
                Zijn de data van de incasso's voor iedere klant dan zo verschillend?
                Mijn termijnbedrag voor Delta Energie wordt rond de 25e van iedere maand geIncasseerd. Komt altijd goed uit na mijn AOWeetje. En voor het internet, Delta Fiber, maak ik zelf het verschuldigde bedrag over vanwege een oude incassotijd van vroeger wat mij nooit uitkwam. Hetzelfde probleem dus waar Marco198332 te maken heeft momenteel. Door tegelijkertjd de incasso te weigeren en het verschuldigde bedrag handmatig over te maken zit ik nu op twee gunstige betaaldata aan het eind van iedere maand. Geen probleem verder.
                Ddaarom begrijp ik dat gedoe rond de incasso- tijden van Marco198332 niet met de rare incassokosten....

                Na de grote splitsing mocht ik ineens met Evides afrekenen maar diens incasso's werden altijd rond de tiende en vijftiende ingepland, niet te doen, geld bijna op. Na lang aandringen staan de incasso's nu rond de 23e ingepland dus het kan wel...
                Laatst bewerkt door hillebregt; 2 weken geleden.

                Reageer


                • #9
                  Koeba
                  Als jij mij wil vertellen hoe ik de automatische incasso kan stopzetten bij delta, graag. Zodat ik het zelf gewoon kan overmaken zonder verdere problemen

                  ​​​​​​

                  Reageer


                  • #10
                    En zorgen voor voldoende saldo? Want die was je vergeten zie ik...

                    Reageer


                    • #11
                      Misschien even rekening mee houden dat je niet in iedereen zijn financiele situatie kan kijken. Ik zal er vast wel een reden voor hebben he dat het de 15e er niet af kan maar de 26ste wel.

                      ​​​​​​Zoals ik al vaker heb gemeld hier. Er is nooit een probleem geweest met het zelf overschrijven maar doordat delta ineens een incasso uitvoerde op 5 november voor de kosten van de nieuwe maand kwam dit probleem.

                      ​​​​​​Sinds wanneer voert delta incasso's uit op de 5e van de maand?


                      De delta medewerker belde mij hier vanochtend over en het enige wat zij te vertellen had was. 2 afschrijfpogingen zijn mislukt. Punt uit.. zo is het en niet anders. Mocht zelf verder niks vragen want ze hing de telefoon op.

                      Maar schijnbaar wil weer geen delta medewerker hier op reageren want ik zie nog steeds geen reactie van een medewerker.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Marco198332 Bekijk bericht
                        Misschien even rekening mee houden dat je niet in iedereen zijn financiele situatie kan kijken. Ik zal er vast wel een reden voor hebben he dat het de 15e er niet af kan maar de 26ste wel.
                        En dat is jouw antwoord op een normale vraag?

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Marco198332 Bekijk bericht
                          Ik word net gebeld door een medewerker van jullie die gewoon de telefoon ophangt!!
                          Waar is jullie klantvriendelijkheid gebleven. Het lijkt mij echt slim als jullie toch een cursus gaan aanbieden hoe je met klanten omgaat.
                          Het is en blijft mensenwerk (en dat is maar goed ook want computers hebben geen emotie). Je kunt altijd even terugbellen en vragen of je de opname van het gesprek mag terughoren. Ook servicemedewerkers kunnen wel eens hun dag niet hebben.

                          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                          Reageer


                          • #14
                            Als iets fout gaat zal ik het vertellen maar als het goed is opgelost zal ik het ook zeker hier neerzetten.
                            Zojuist is het via messenger opgelost en krijg ik de 17,50 terug.

                            Als antwoord op Webkabouter . Ik snap dat iemand wel eens zijn dag niet kan hebben maar dat is nog geen reden om zomaar de klant niet uit te laten spreken en de telefoon op te hangen. Want via messenger kon ik nu wel mijn verhaal doen en is het ook goed opgelost. Maar het had dus al in het telefoongesprek opgelost kunnen worden.

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X