Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Extern inloggen op router via IP-adres

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Extern inloggen op router via IP-adres

    Is het mogelijk om op de router van de Delta in te loggen vanaf een externe locatie? Zover ik weet moet dit via je toegewezen IP-adres? Maar als ik dit probeer krijg ik de melding Deze site is niet bereikbaar

    Het duurt te lang voordat Mijnip reageert.



    Moet ik hiervoor eerst nog iets aanpassen in de modem zelf zodat ik hem kan bereiken?
    Bedankt.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door michaelh Bekijk bericht
    Is het mogelijk om op de router van de Delta in te loggen vanaf een externe locatie? Zover ik weet moet dit via je toegewezen IP-adres? Maar als ik dit probeer krijg ik de melding Deze site is niet bereikbaar

    Het duurt te lang voordat Mijnip reageert.



    Moet ik hiervoor eerst nog iets aanpassen in de modem zelf zodat ik hem kan bereiken?
    Bedankt.
    Beste Michaelh, Dit staat beschreven in de handleiding van het modem. Hiervoor moet remote management in het modem in iedergeval worden aangezet.

    Reageer


    • #3
      Ik heb Remote management aangezet en poort op 8080
      Remote Management:
      Enable Disable
      Management Port:

      En dan probeer ik in te loggen met http://mijnip:8080 maar dan nog geen succes, zie ik iets over het hoofd?

      Reageer


      • #4
        Het is ondertussen gelukt.
        Bedankt.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door michaelh Bekijk bericht
          Het is ondertussen gelukt.
          Bedankt.
          hoe dan ??
          ter lering en de vermaeck voor anderen

          Reageer


          • #6
            Vooral voor vermaak dan

            Onder het tabblad "Administration" vind je "Remote acces", die moet op enable, en eventueel nog een poort instellen.
            Je kunt dan extern inloggen op je modem via http://jouwip:8080 (als 8080 je ingesteld hebt als poort)
            En ook, als je het wilt testen doe dit dan niet op je eigen netwerk.

            Ik ben nu bezig met Port Forwarding maar dat wilt ook nog niet lukken, dus als iemand daar nog ideeen over heeft hoe dat te doen...
            Start en end port zijn ingevuld voor extern en intern, en lokaal ip adres zit erin, maar pagina reageert niet.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X