Er zijn tegenwoordig bedrijven die bieden een cursus klantvriendelijkheid aan. Misschien is dat eens een idee voor jullie?
Ben al 20 jaar klant van jullie en nog behandeld worden als een stuk stront.
Omdat jullie niks anders willen dan midden in de maand de incasso te doen maak ik zelf elke keer de 26ste het maandbedrag over. Schijnbaar is dit niet goed genoeg voor jullie want nu zie ik in 1 keer in mijn delta incassokosten staan van 17,50?????
In een vorige post hierover werd er door jullie gezegd dat er altijd 2x keer wordt geprobeerd te incasseren.
Maar ik maak het altijd al over voor dat jullie het de 2e keer probern
Dus waarom deze incassokosten ineens?
Ik heb gewoon gisteren zoals altijd betaald.
Wordt het een beetje beu dat ik hier elke keer weer achteraan moet.
Graag ff oplossen en die incasso van 17,50 weghalen.
Ben al 20 jaar klant van jullie en nog behandeld worden als een stuk stront.
Omdat jullie niks anders willen dan midden in de maand de incasso te doen maak ik zelf elke keer de 26ste het maandbedrag over. Schijnbaar is dit niet goed genoeg voor jullie want nu zie ik in 1 keer in mijn delta incassokosten staan van 17,50?????
In een vorige post hierover werd er door jullie gezegd dat er altijd 2x keer wordt geprobeerd te incasseren.
Maar ik maak het altijd al over voor dat jullie het de 2e keer probern
Dus waarom deze incassokosten ineens?
Ik heb gewoon gisteren zoals altijd betaald.
Wordt het een beetje beu dat ik hier elke keer weer achteraan moet.
Graag ff oplossen en die incasso van 17,50 weghalen.
Reageer