Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Poorten Openen Op 3940 Modem

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Poorten Openen Op 3940 Modem

    Krijg het maar niet voor elkaar om poorten te openen op een 3940. Iemand met een niet
    • Static IP ingesteld, inclusief zeelandnet DNS, op mijn PC
    • Zeelandnet DNS servers in modem ingevoerd
    • Willekeurige poorten ingevoerd in het modem en gebonden aan mijn static IP
    Zie ik een instelling over het hoofd? Of is het gewoon niet mogelijk?

  • #2
    Kan dat wel met die nieuwe sagecoms? Beetje apart dat je als klant niet de keuze kan maken welke poorten je geopend wilt en welke niet.

    Reageer


    • #3
      het is algemeen gebruik, dat modems van internetproviders slechts een klein deel van de beschikbare mogelijkheden hebben.
      als je het goed wil doen, dan zet je het modem in bridge en hang je er een goed instelbare, eigen router achter.

      Reageer


      • #4
        Begrijpelijk dat het niet lukt wanneer de functionaliteit niet bestaat. Ik was dus in de veronderstelling dat port forwarding wel mogelijk was. Mijn fout. Nog suggesties voor een goeie router voor achter de 3940?

        Reageer


        • #5
          [QUOTE=Guy Noodle;n170404Nog suggesties voor een goeie router voor achter de 3940?[/QUOTE]

          Reageer


          • #6
            Subliem, net als de overige producten van Ubiquity

            • Pluspunt:
              Super uitgebreide router voor weinig geld,
            • Pluspunt:
              Kan daarnaast ook als layer3 switch dienen (door routing, acl)
            • Pluspunt:
              DHCP server voor multi vlan
            • Pluspunt:
              DPi overzicht in gui per sessie
            • Pluspunt:
              VPN & (D)DNS

            Makkelijke Installatie en uitgebreide mogelijkheden, degelijk uitgevoerd (metaal)

            Reageer


            • #7
              Ik begrijp deze discussie niet. Natuurlijk is het mogelijk om een poort te openen op een 3940 modem. Daar hoef je geen eigen router voor aan te schaffen.
              Maar wat heb je erachter hangen? Een tweede router waar het nu op stuk loopt?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
                Ik begrijp deze discussie niet.
                Ik snap het ook niet, al die wijze heren die elkaar tegenspreken, zelfs de webmaster doet een (verkeerd?) duit in het zakje?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht
                  Ik snap het ook niet, al die wijze heren die elkaar tegenspreken, zelfs de webmaster doet een (verkeerd?) duit in het zakje?
                  En wat voeg jij nu toe? #plaagstootje #nooffence

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X