Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internet snelheid bijlange na niet gehaald

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Internet snelheid bijlange na niet gehaald

    Sinds enkele maanden hebben we internet van zeelandnet, 250mb. Deze is compleet geinstalleerd door een monteur van delta,inclusief door delta geleverde router.Na misschien wel 20 gedane speedtests verdeeld over een aantal maanden komt mijn downloadsnelheid geen enkele keer boven de 25 mb. En netflix staat ook vaak te bufferen :-(

  • #2
    Gebruik je wifi of ben je bekabeld op het Internet aangesloten.
    Hoe heb je de test uitgevoerd?
    Een snelheidstest voer je uit door bekabeld rechtsreeks op het wifi-modem aangesloten zijn.

    Uiteraard dient de hardware ( de snelheden ook aan te kunnen ).
    Dit geldt niet alleen voor de gebruikte netwerkkaart, maar ook voor een evt. eigen router.

    Reageer


    • #3
      Met mijn Argus en DS2400 gemeten??

      Delta kan niet dat geven wat er beloofd is en waarvoor de klant betaald?? Nee, ga maar niet naar de waarden en normen vragen. Want het ziet er erg interessant uit maar je kunt hier op een forum geen klote mee om het probleem NU op te lossen. Klantenservice niet te bereiken. Erg slecht?? Zodra ik FTTH of volledige fiber heb en kan overstappen? Dan ben ik weg bij Delta??

      Reageer


      • #4
        Ptrol, via de wifi en via de delta speedtest gemeten. En alles is door delta aangelegd en ik weet heus wel dat je via wifi niet de snelheid haalt die ze opgeven. Maar 25 mb is zelfs voor wifi veel en veel te weinig.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door cwilleboer Bekijk bericht
          via de wifi en via de delta speedtest gemeten. En alles is door delta aangelegd en ik weet heus wel dat je via wifi niet de snelheid haalt die ze opgeven. Maar 25 mb is zelfs voor wifi veel en veel te weinig.
          of 25 Mb/s via wifi weinig is of niet hangt helemaal van de omstandigheden af.
          om te beginnen moet de snelheid bedraad gehaald kunnen worden.
          pas daarna kun je gaan kijken of er iets aan jouw Wifi veranderd moet worden.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door RayK Bekijk bericht
            Met mijn Argus en DS2400 gemeten??

            Delta kan niet dat geven wat er beloofd is en waarvoor de klant betaald?? Nee, ga maar niet naar de waarden en normen vragen. Want het ziet er erg interessant uit maar je kunt hier op een forum geen klote mee om het probleem NU op te lossen. Klantenservice niet te bereiken. Erg slecht?? Zodra ik FTTH of volledige fiber heb en kan overstappen? Dan ben ik weg bij Delta??
            Laatst bewerkt door Rinus; 12 Nov 2018, 20:20.
            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

            Reageer


            • #7
              Ik heb ook 250 mb internet, maar kom niet aan de 95 mb? maar ik betaal wel voor 200 mb?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door boelie10 Bekijk bericht
                Ik heb ook 250 mb internet, maar kom niet aan de 95 mb? maar ik betaal wel voor 200 mb?

                Reageer


                • #9
                  Soms is wifi sneller dan kabel

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door boelie10 Bekijk bericht
                    Ik heb ook 250 mb internet, maar kom niet aan de 95 mb? maar ik betaal wel voor 200 mb?
                    Beste boelie10, Kan je de volgende stappen eens doorlopen?

                    https://bit.ly/2QdNbFm

                    Mocht de vertraging blijven bestaan na het doorlopen van de stappen, stuur dan even een e-mail naar [email protected] met je klantgegevens dan kijk ik het even voor je na.


                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

                      Beste boelie10, Kan je de volgende stappen eens doorlopen?

                      https://bit.ly/2QdNbFm

                      Mocht de vertraging blijven bestaan na het doorlopen van de stappen, stuur dan even een e-mail naar [email protected] met je klantgegevens dan kijk ik het even voor je na.

                      Ik heb het stappenplan doorlopen, heb rechtstreeks verbinding met mijn kabelmodem via UTP CAT5 kabel (ooit van jullie gehad) heb hem ook nog in een andere uitgang van de modem geprobeerd, heb mijn TV en interactive TV kastje uitgezet, en nog steeds maar 94,8 MB DL en 15 MB UpL. voordat ik die 50 MB extra snelheid kreeg, weet ik nog dat ik een speedtest heb gedaan die ver boven de 100 mb lag, dus dat moet kunnen. Mijn PC heeft trouwens 1 gb network

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door boelie10 Bekijk bericht

                        Ik heb het stappenplan doorlopen, heb rechtstreeks verbinding met mijn kabelmodem via UTP CAT5 kabel (ooit van jullie gehad) heb hem ook nog in een andere uitgang van de modem geprobeerd, heb mijn TV en interactive TV kastje uitgezet, en nog steeds maar 94,8 MB DL en 15 MB UpL. voordat ik die 50 MB extra snelheid kreeg, weet ik nog dat ik een speedtest heb gedaan die ver boven de 100 mb lag, dus dat moet kunnen. Mijn PC heeft trouwens 1 gb network
                        is het ledje aan de voorzijde van het modem, dat hoort bij de LAN-poort van het modem, oranje of groen ??

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                          is het ledje aan de voorzijde van het modem, dat hoort bij de LAN-poort van het modem, oranje of groen ??
                          oranje

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door boelie10 Bekijk bericht

                            oranje
                            dan is de verbinding geschikt voor 100 Mb/s
                            groen betekent 1 Gb/s
                            dus is er iets mis met de kabel of met de instelling van de netwerkkaart.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                              dan is de verbinding geschikt voor 100 Mb/s
                              groen betekent 1 Gb/s
                              dus is er iets mis met de kabel of met de instelling van de netwerkkaart.
                              hoorde van delta dat oranje betekent dat de snelheid boven de 100 mb is.
                              voorheen kwam ik ook boven de 100

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X