Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ligt de spamfilter eruit ?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Beste @Bea,
    Je bent momenteel in twee topics bezig. Ik probeer nu in deze topic te reageren die ik begonnen ben: "ligt de spamfilter eruit". De andere topic waarop ik reageerde bevat werkelijk al je problemen en naar ik begrijp krijg je daar nog steeds geen antwoord op. Dit gaat me ook boven m'n pet. Bovendien antwoord hier blijkbaar NIEMAND van ZEELANDNET of DELTA! Jammer, want dat begrijp ik ook niet.

    En nog iets, ik krijg helemaal geen melding van de antwoorden op het forum!!! Staan je instellingen in je profiel (rechtsboven op je naam klikken, en dan Gebruikersinstellingen) wel ingesteld op het ontvangen van berichten en reacties? zie bijlage...Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Gebruikersinstellingen.jpg Bekeken: 1 Grootte: 72,7 Kb ID: 170830

    Doe dat eerst even, dan ga ik verder met de blacklist en CSV.
    Ik hoop wel dat je dit topic blijft volgen want je meldingen doen het niet, logischerwijs
    Laatst bewerkt door _onbekend_; 7 Dec 2018, 16:49.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht
      Beste @Bea,
      Je bent momenteel in twee topics bezig. Ik probeer nu in deze topic te reageren die ik begonnen ben: "ligt de spamfilter eruit". De andere topic waarop ik reageerde bevat werkelijk al je problemen en naar ik begrijp krijg je daar nog steeds geen antwoord op. Dit gaat me ook boven m'n pet. Bovendien antwoord hier blijkbaar NIEMAND van ZEELANDNET of DELTA! Jammer, want dat begrijp ik ook niet.

      En nog iets, ik krijg helemaal geen melding van de antwoorden op het forum!!! Staan je instellingen in je profiel (rechtsboven op je naam klikken, en dan Gebruikersinstellingen) wel ingesteld op het ontvangen van berichten en reacties? zie bijlage...Klik op de afbeelding voor grotere versie Naam: Gebruikersinstellingen.jpg Bekeken: 1 Grootte: 72,7 Kb ID: 170830

      Doe dat eerst even, dan ga ik verder met de blacklist en CSV.
      Ik hoop wel dat je dit topic blijft volgen want je meldingen doen het niet, logischerwijs
      Beste hillebregt ,
      Het stond inderdaad nu op uit!
      Terwijl dat toch nooit zo geweest is.
      Bovendien staat er : "Wanneer u een onderwerp maakt of deelneemt, wordt u automatisch geabonneerd."
      Nou niet dus, ik heb het nu weer maar terug op aan gezet, maar bij mijn vorige keren, dat ik op het forum een bericht plaatste, kreeg ik wel altijd meldingen van een reactie.
      Maar dankjewel, hopelijk heeft dit wel een effect.

      NB. Ik blijf dit volgen, hoor.
      Laatst bewerkt door Bea; 7 Dec 2018, 21:31.

      Reageer


      • #18
        Krijg je nu wel een e-mailtje van het forum als ik op je reageer ? Maar je moet dan wel op dit topic geabonneerd zijn... kun je controleren door bovenaan deze topic op meldingen te klikken en daar je berichten onder abonnementen te bekijken en eventueel ook op die topic te abonneren. Gaat niet altijd vlekkeloos dus af en toe checken kan geen kwaad, vooral als het heel lang stil blijft in jouw topic.

        Reageer


        • #19
          hillebregt

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X