Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Huawei B2338-168 modem - veiligheidscertificaat

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Huawei B2338-168 modem - veiligheidscertificaat

    Bij de pas uitgerolde vast-draadloze verbinding hoort een Huawei modem. Om de div. instellingen na te kijken, probeer ik op het modem in te loggen, maar FireFox vindt het veiligheidscertificaat niet goed (het is onbekend). Dat is wel te omzeilen, maar zou niet hoeven. Ligt dat aan de fabrikant of kan Delta daar wat aan doen?

  • #2
    Welkom op het forum vast-drdls.

    Dit is iets wat wij niet kunnen verhelpen. De fabrikant zou moeten zorgen dat er een certificaat gebruikt wordt dat algemeen geaccepteerd wordt. Je kan het idd omzeilen of evt een andere browser gebruiken.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      waar gaat dit over ??
      sneller internet in het buitengebied ??
      is daar meer info over ??

      Reageer


      • #4
        Het gaat over het beveiligingscertificaat van het Huawei modem die niet geaccepteerd wordt door Firefox, maar dat staat volgens mij wel duidelijk in het bericht hoor
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht
          Het gaat over het beveiligingscertificaat van het Huawei modem die niet geaccepteerd wordt door Firefox, maar dat staat volgens mij wel duidelijk in het bericht hoor
          ja, dat snap ik, maar dat vroeg ik ook niet
          waar wordt deze apparatuur voor gebruikt ??
          "de pas uitgerolde vast-draadloze verbinding" - wat moet ik me daar bij voorstellen ??

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

            waar wordt deze apparatuur voor gebruikt ??
            "de pas uitgerolde vast-draadloze verbinding" - wat moet ik me daar bij voorstellen ??
            Oooow dat bedoel je

            Dit modem wordt gebruikt voor het vast-draadloos netwerk waarmee een snellere verbinding in het buitengebied, waar geen kabel beschikbaar is, geleverd kan worden.

            Meer info daarover kan je terugvinden via, https://www.delta.nl/over-delta/nieu...-snel-internet.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door vast-drdls Bekijk bericht
              Bij de pas uitgerolde vast-draadloze verbinding hoort een Huawei modem. Om de div. instellingen na te kijken, probeer ik op het modem in te loggen, maar FireFox vindt het veiligheidscertificaat niet goed (het is onbekend). Dat is wel te omzeilen, maar zou niet hoeven. Ligt dat aan de fabrikant of kan Delta daar wat aan doen?
              Oplossing is vrij simpel gewoon een uitzondering toevoegen.
              Laatst bewerkt door driepinter; 27 Oct 2018, 10:51.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X