Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Hoe kan ik als particulier toch een vast IP nummer bekomen ?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Hoe kan ik als particulier toch een vast IP nummer bekomen ?

    Zakelijk kan ik een vast IP nummer krijgen. Kan dit ook met een particulier abonnement ?

  • #2
    Beste Donut55,

    Dit is helaas niet mogelijk voor particuliere abonnementen.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Donut55 Bekijk bericht
      Zakelijk kan ik een vast IP nummer krijgen. Kan dit ook met een particulier abonnement ?
      waarom zou je dat zo graag willen ??

      Reageer


      • #4
        Donut55 Wil er nog ff aan toevoegen dat je IP adres relatief vast is. Het kan wijzigen, dus je hebt geen garantie dat je hetzelfde IP adres behoud, maar over het algemeen veranderd het IP adres pas wanneer je het modem voor 24 uur van de spanning haalt.

        Daarnaast heb je ook nog websites zoals bijvoorbeeld Dynip. Hiermee kan je dan een vast webadres aanmaken, die je in gebruik kan vergelijken met een vast IP adres.
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5
          Ik zou ook wel een vast IP adres willen. Ik heb een rasp draaien in mijn netwerk waar ik via een domein bij wil kunnen. Moet niet zo moeilijk zijn lijkt me voor delta.

          Reageer


          • #6
            Kan ik wel mijn particuliere abonnement laten omzetten naar een zakelijk? (ja ik snap dat je daar een bedrijf voor nodig hebt)

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door tvds75 Bekijk bericht
              Kan ik wel mijn particuliere abonnement laten omzetten naar een zakelijk? (ja ik snap dat je daar een bedrijf voor nodig hebt)
              Kost 15 euro per maand maar kan iedereen doen (geen KvK nummer nodig).

              https://www.delta.nl/zakelijk/business-pack/

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X