Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

geen verbinding

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • geen verbinding

    Hallo.

    probeer er nog wat van de te maken zo zonder tv en radio.. Maar het lukt niet.

    alles wat ik probeer te kijken op de LAPTOP buffert buffert ..de radio stopt elke 4 seconden,
    uitzending gemist,, beeld staat om de 4 seconden stil..

    Vond het nooit zo erg,, de radio stond altijd aan,en savonds de tv,,, maar dat kan helaas niet meer.
    Dus probeer op de laptop muziek te luisteren en ,nog iets te bekijken van gemist..

    heb een speedtest gedaan..... mijn laptop is niet draadloos,
    Bijgevoegde bestanden

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door annabel2 Bekijk bericht
    probeer er nog wat van de te maken zo zonder tv en radio.. Maar het lukt niet.
    Weet je zeker dat WiFi niet aanstaat of dat je modem in de bridge mode staat of er iemand tegelijkertijd vrolijk zit te downloaden?
    Wat je zou kunnen doen is je kabelje checken (of gebruik tijdelijk een nieuw exemplaar). Als jouw notebook uit staat, zie je dan wel groene lampjes op je modem/router knipperen?
    Ik denk maar even mee
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #3
      ik heb geen wifi modem.. en geen router

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
        Weet je zeker dat WiFi niet aanstaat of dat je modem in de bridge mode staat of er iemand tegelijkertijd vrolijk zit te downloaden?
        Wat je zou kunnen doen is je kabelje checken (of gebruik tijdelijk een nieuw exemplaar). Als jouw notebook uit staat, zie je dan wel groene lampjes op je modem/router knipperen?
        Ik denk maar even mee
        hoe kan je zien of een modem in de bridge mode staat..

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door annabel2 Bekijk bericht
          Hallo.

          probeer er nog wat van de te maken zo zonder tv en radio.. Maar het lukt niet.

          alles wat ik probeer te kijken op de LAPTOP buffert buffert ..de radio stopt elke 4 seconden,
          uitzending gemist,, beeld staat om de 4 seconden stil..

          Vond het nooit zo erg,, de radio stond altijd aan,en savonds de tv,,, maar dat kan helaas niet meer.
          Dus probeer op de laptop muziek te luisteren en ,nog iets te bekijken van gemist..

          heb een speedtest gedaan..... mijn laptop is niet draadloos,
          Goedemorgen annabel2,

          Ik kijk dit graag even voor je na, stuur even een e-mail met je klantgegevens naar [email protected].

          Reageer


          • #6
            Gaan julie mij nog helpen,

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door annabel2 Bekijk bericht
              Gaan julie mij nog helpen,
              stuur een email naar [email protected]
              of meldt het nog es op Facebook

              Reageer


              • #8
                heb een mail gestuurd, en krijg weer het hetzelfde antwoord....kijk in mij delta voor je gegevens,, ik geef allang zolang aan dat het koppelen niet lukt..
                ik heb helemaal niks aan deze antwoorden...

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door annabel2 Bekijk bericht
                  heb een mail gestuurd, en krijg weer het hetzelfde antwoord....kijk in mij delta voor je gegevens,, ik geef allang zolang aan dat het koppelen niet lukt..
                  ik heb helemaal niks aan deze antwoorden...
                  beste annabel2,

                  Je ontvangt van ons een e-mail voor het inplannen van een afspraak met een monteur. Hiermee kan je zelf een datum en tijdsblok inplannen waarop de monteur langs zal komen om de aansluiting en modem te controleren.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X