Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

speed test verschil met app en browser ookla

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • speed test verschil met app en browser ookla


  • #2
    de ene meting is de andere niet.
    hoeveel verschil zit er tussen de metingen ??
    gaat het met deze https://delta.speedtestcustom.com wel goed ??

    Reageer


    • #3
      De speedtest op de Delta site: https://delta.speedtestcustom.com is de beste manier om je snelheid te testen.
      Via een PC met de kabel direct op de modem aangesloten. Het resultaat kan door de verschillende werking van browser, per browser verschillen. Hieronder zie je welke metingen ik per browser kreeg:


      Chrome:
      Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: ping-chrome.png Bekeken: 1 Grootte: 10,8 Kb ID: 169542
      Edge:
      Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: ping-edge.png Bekeken: 1 Grootte: 10,7 Kb ID: 169543

      Firefox:

      Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: ping-firefox.png Bekeken: 1 Grootte: 11,2 Kb ID: 169544
      Laatst bewerkt door Jeroen; 11 Oct 2018, 14:29.

      Reageer


      • #4
        Mocht je na het testen met een bekabelde verbinding nog steeds je snelheid niet halen, stuur dan een e-mail met je klantgegevens en een verwijzing naar dit topic naar [email protected], dan kijk ik je verbinding verder na.
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5
          Matthijs L bericht verstuurd

          Reageer


          • #6
            Volgens mij geeft niemand hier echt antwoord op de gestelde vraag, waarom zo'n groot verschil tussen browser en app. Ik heb precies hetzelfde.Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2018-10-12 om 20.17.03.png
Bekeken: 1015
Grootte: 89,6 Kb
ID: 169586Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2018-10-12 om 20.14.36.png
Bekeken: 934
Grootte: 47,4 Kb
ID: 169587

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Kennie-L Bekijk bericht
              Volgens mij geeft niemand hier echt antwoord op de gestelde vraag, waarom zo'n groot verschil tussen browser en app.
              als de downloadsnelheid via een browser lager is, dan kan de combinatie van pc/laptop en browser de datastroom niet goed verwerken.
              ik heb een wat oudere smartphone en die haalt m'n maximale download niet, terwijl m'n laptop dit wel kan en nog draadloos ook.

              Reageer


              • #8
                Klinkt logisch, deze speedtesten waren trouwens ook draadloos, bedankt.

                Reageer


                • #9
                  Ongeveer 3 weken terug ben ik benaderd door iemand van Delta die meer wilde weten over mijn negatieve meldingen. In dat gesprek is ook de internet snelheid besproken. Toen werd mij verteld dat mijn modem niet goed was (na controle op afstand) en dat een monteur een afspraak met mij zou maken om deze te komen vervangen, en tevens andere zaken/problemen zou bekijken. Het blijft nog steeds stil - ook dat was een van mijn klachten.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Rob.uut.Goes Bekijk bericht
                    Toen werd mij verteld dat mijn modem niet goed was (na controle op afstand) en dat een monteur een afspraak met mij zou maken om deze te komen vervangen, en tevens andere zaken/problemen zou bekijken.
                    stuur dan maar een email naar [email protected]
                    vermeld jouw klantnummer en omschrijf het probleem.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X