Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Snelheid TV-Internet premium maar 100mbps ipv 200mbps.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Snelheid TV-Internet premium maar 100mbps ipv 200mbps.

    Ik had een hele tijd een oud abbonement. Gewoon alleen internet premium. Maaaanden geleden kreeg ik een brief over een verandering, maar die verandering was na testen nooit bij me doorgekomen. Ik dacht dus dat ik nog op mijn oud abbonement zat, wat dus wel 100mbps was.

    Nu kom ik er achter dat het dus daadwerkelijk wel omgezet is, maar mijn snelheid is niet veranderd.

    Mijn modem is nu gereset, tijdje uit de stopcontact gehaald.
    Mijn kabel zit direct op op de modem en is 5 meter lang.
    Het modem dat ik heb is EPC3212, wat geschikt is tot 1gbps.

    Is er iets wat ik makkelijk kan doen om die snelheid te krijgen, of moet ik daar toch echt Delta voor bellen?

    Dankje,

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door delilah Bekijk bericht
    Het modem dat ik heb is EPC3212, wat geschikt is tot 1gbps.


    dat is niet zo, maar 400 Mb/s, dus 2x jouw abonnement snelheid kan ie wel aan.
    je hebt jouw pc / laptop met een kabel aangesloten en dat is goed.
    is het ledje op het modem, wat hoort bij de gebruikte poort, oranje of groen ??
    als het oranje is, dan kan de aansluiting op jouw laptop / pc niet meer dan 100 Mb/s verwerken.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
      [/SIZE]

      dat is niet zo, maar 400 Mb/s, dus 2x jouw abonnement snelheid kan ie wel aan.
      je hebt jouw pc / laptop met een kabel aangesloten en dat is goed.
      is het ledje op het modem, wat hoort bij de gebruikte poort, oranje of groen ??
      als het oranje is, dan kan de aansluiting op jouw laptop / pc niet meer dan 100 Mb/s verwerken.
      Had hem snel opgezocht en er stond 1gbps bij. Maarja, ben geen expert op modems.
      Alle brandenden lampjes zijn groen.

      PC is windows 7 64bit
      Moederboard Z87-G45 Gaming met 10/100/1000*1 LAN (Killer e2200 PCI-E Gigabit Ethernet Controller (NDIS 6.20), volgens Network Connections.
      Lopend op 1gbps volgens Local Area Network.

      Reageer


      • #4
        Okee, blijkbaar opgelost.

        Na de Killer titel te zien herrinderde ik me de killer network manager. Iets wat ik compleet had uigeschakeld. Maar even kijken, en die hield dus mijn maximum internet snelheid tegen. Erg stom.

        Nahja, dank je wel iedergeval voor je hulp.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X