Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuw modem bridge mode

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Vondee Ik denk dat je modem even een factory reset nodig heeft. Kan je het modem een harde reset geven en daarna nogmaals proberen om het modem in bridge te plaatsten? Ik kan dat eventueel ook doen vanuit hier als je dat wilt.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht
      Vondee Ik denk dat je modem even een factory reset nodig heeft. Kan je het modem een harde reset geven en daarna nogmaals proberen om het modem in bridge te plaatsten? Ik kan dat eventueel ook doen vanuit hier als je dat wilt.
      Ik denk dat het niet nodig is, aangezien ik om 17:20 het modem gereset heb, en de zaak werkte weer!

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht


        je kunt ook een bericht via Facebook sturen.
        dat schijnt tegenwoordig sneller te gaan.
        Ik heb geen Facebook account, dus moet het op de oude manier vrees ik.

        Fred,

        Nog bedankt voor je hulp zover.

        Groet,

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Vondee Bekijk bericht

          Ik denk dat het niet nodig is, aangezien ik om 17:20 het modem gereset heb, en de zaak werkte weer!
          Ow dat is mooi. Maar toch raar dat het in mijn systeem niet helemaal goed lijkt te staan. Mocht je nog problemen ondervinden, laat dit dan even weten.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht

            Ow dat is mooi. Maar toch raar dat het in mijn systeem niet helemaal goed lijkt te staan.
            De monteur had dit via de LAN verbinding geconfigureerd, misschien is dat de reden dat de boel uiteenloopt...

            Mocht je nog problemen ondervinden, laat dit dan even weten.
            Zal ik doen, iedereen nog bedankt voor de hulp zover.

            Groet

            Reageer


            • #21
              Ging goed afgelopen week, totdat ik vandaag ineens niet meer van buiten af naar mijn server kon. Ik checkte de WAN connectie op mijn router en deze was plots 192.168.11.11 !
              MijnDelta gechecked en de bridge mode stond af !?. Bridge mode geselecteerd en router gereset en toen werkte alles weer. Is er som een update of zoiets gebeurd? Ik hoop niet dat ik om de week mijn modem opnieuw moet instellen.....

              Reageer


              • #22
                Het lijkt mij ook niet de bedoeling dat als er een update is geweest, als dat in dit geval ook zo was, dat dan de brigde of andere instellingen aangepast worden. Mocht dat toch vaker gebeuren, laat het mij weten!
                A prudent question is one-half of wisdom

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X