Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Upload snelheid

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Upload snelheid

    Hoi,

    ik bemerk dat de bekabelde upload snelheid zeer langzaam oploopt. Begint bij 5 mb en loop langzaam op naar 20. Tijdstip was 0.29uur. Abo is 400/25.
    pas nieuw modem door monteur geinstalleerd.....

    Tips zijn welkom.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door WvdW Bekijk bericht
    Hoi,

    ik bemerk dat de bekabelde upload snelheid zeer langzaam oploopt. Begint bij 5 mb en loop langzaam op naar 20. Tijdstip was 0.29uur. Abo is 400/25.
    pas nieuw modem door monteur geinstalleerd.....

    Tips zijn welkom.
    Beste WvdW,

    Vervelend om te vernemen dat er problemen zijn met de uploadsnelheid.

    Stuur even een mailtje met je klantgegevens naar [email protected] en dan kijk ik even verder naar de verbinding voor je .

    Reageer


    • #3
      Mailtje gestuurd,

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door WvdW Bekijk bericht
        Begint bij 5 mb en loop langzaam op naar 20. Tijdstip was 0.29uur. Abo is 400/25.
        Dat is op zich niet ongewoon. Uploaden doe je vaak maar met 1 sessie, terwijl je download met bv 20 sessies tegelijkertijd (met die bandbreedte haal ik hier bijna 410Mbt/s).
        Check eens @ https://www.delta.nl/service/interne...ternetsnelheid en kijk hoe lang het duurt voordat je op 25Mbit/s zit?

        Deze langzame 'aanloop' kan ook worden veroorzaakt doordat iemand die binnen jouw interne netwerk net aan het downloaden is (ftp, streamen, gamen etc).

        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5
          Inmiddels van helpdesk antwoord ontvangen dat er inderdaad een storing in de buurt was geweest. Modem nadien hand,atig gereset en vooralsnog geen problemen meer.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X