Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

blijft bufferen, slechte Netflix ontvangst enz. enz, enz

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • blijft bufferen, slechte Netflix ontvangst enz. enz, enz

    Als ik, wat dan ook, op het internet aanklik, gaat het voortgangsbalkje bovenin een paar centimeter vooruit en stopt. Er gebeurt niets meer. soms gebeurt er echt niets meer. Ik kan wachten tot ik een ons weeg. Meestal, na 10/15 seconden gaat hij toch weer verder en komt de site tevoorschijn.

    Bij Youtube vertikt hij het soms en verschijnt "maak verbinding met het internet". Begin ik de procedure opnieuw, dan doet hij het soms wel, maar soms ook weer niet.

    Bij Marktplaats blijft hij ook wel eens "hangen", om soms na een aantal seconden toch weer verder te gaan. Ook komt het voor dat er helemaal niets gebeurt. Dan verschijnt "Safari kan de pagina niet openen omdat de server niet meer reageert".

    Geld overmaken met de ING app: Alles gaat goed, tot de laatste stap: "Opdracht versturen". Vergeet het maar. Sluit ik alles af en start de hele boel weer opnieuw, vul alles weer in en druk weer op "versturen", dan doet hij het wel. Dat heet "bezigheidstherapie".

    Netflix. Even goed beeld, daarna is het niet meer om aan te zien. Soms zijn de beelden wel goed, maar na een poosje lopen de beelden en het geluid niet meer gelijk. Om dit op te lossen doe ik het volgende: wissel ik even van beeld op tv naar beeld op mijn iPad en daarna weer van iPad op tv. Dat doet hij het weer even goed daarna weer begint hetzelfde liedje opnieuw.

    Ik krijg hier echt een kunstkop van.

    Wie o wie.

    Charles Bukkens

  • #2
    heb je deze problemen ook, als een laptop / PC rechtsreeks bekabeld op het modem is aangesloten ??

    Reageer


    • #3
      Op mijn iMac heb ik geen problemen. Deze is met een kabel aangesloten op het modem. De problemen doen zich voor met mijn iPad, wifi dus.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Bukkens Bekijk bericht
        Op mijn iMac heb ik geen problemen. Deze is met een kabel aangesloten op het modem. De problemen doen zich voor met mijn iPad, wifi dus.
        dan heb je dus geen internet, maar wel een wifi probleem.
        https://www.delta.nl/service/internet/wifi-verbeteren

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X