Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

overstapservice

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • overstapservice

    Zeelandnet heeft alleen een aanvraag gedaan voor het overnemen van het
    telefoonnummer. Niet voor het opzeggen van het abonnement. Wij hebben ook geen overstapservice
    verdrag met Zeelandnet.


    Zijn er meer die gebruik hebben gemaakt van de overstapservice en waarvan dat toch niet is gelukt. Mij kost het dus nu een extra maand abonnement.

  • #2
    Stuur een mailtje naar [email protected] hierover.
    Vermeld je klantnummer en verwijs naar dit forumitem .
    [img]e0e3c3c8-32a3-4c37-84df-20685b332efa.jpg[/img]

    Helaas is de naadloze overstap niet helemaal goed gegaan en er is ook niet opgezegd. Verzoek in je mailtje om teruggave van de extra kosten die je hierdoor heb moeten maken.

    Dan komt dit vast wel in orde.

    Reageer


    • #3
      Gaan we doen.

      Reageer


      • #4
        Jammer, maar helaas,
        Het is een welles nietes spelletje tussen KPN en Zeelandnet.
        Ik heb Zeelandnet gevraagd om een afschrift van het verzoek aan KPN.
        Ben benieuwd wat daar de reactie op wordt.

        Reageer


        • #5
          Ik wil een diepe buiging maken voor Zeelandnet.
          Deze mail kreeg ik net binnen:

          Ik kan mij goed voorstellen dat je niet zit te wachten op een welles nietes spelletje.

          Om dit gelijk in de kiem te smoren bied ik je aan om de extra gemaakte kosten te vergoeden. Ik weet niet of ik de gevraagde informatie zo terug kan vinden voor je en als ik dat al terug kan vinden, dan is het nog maar de vraag hoe lang dit gehele proces gaat duren.

          Ik erken hiermee niet dat er een fout bij ons is gemaakt, maar het is de snelste oplossing die ik kan bieden.

          Reageer


          • #6
            Zo zie je maar weer, eind goed, al goed.
            Op dit moment zit Delta/ZeelandNet zeker niet op nog meer slechte reclame te wachten.

            Fijn dat het opgelost is.

            Reageer


            • #7
              Da's inderdaad netjes!

              Reageer


              • #8
                Ik ben blij dat we het naar volle tevredenheid hebben kunnen oplossen.
                A prudent question is one-half of wisdom

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X