Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Monddood?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Monddood?

    Even een oprechte vraag, waarom is zonder aankondiging mijn vorige account hier geblokkeerd/verwijderd?
    Was ik te kritisch?

    Daarnaast bij het afspelen van opnames van discovery loopt het kastje helemaal vast, spanning eraf is de enige oplossing, afspelen in de app gaat wel.
    Pauze knop blijft na pauzeren soms in beeld... En na langer pauzeren heb ik geen beeld maar wel geluid, zappenm heen en weer lost dit op maar dan heb ik een stuk gemist.
    Dat zijn weer de nieuwe problemen van afgelopen weekend, naast de bestaande.

  • #2
    vraag me af wanneer ik geblokkeerd word!!!

    Reageer


    • #3
      Hoi P_X (PX2)

      Ik had het in een ander topic ook al vermeld, maar je oude account is inmiddels alweer unbanned. Het is mij niet bekend waarom je deze ban hebt gekregen. Eigenlijk wist niemand van mijn collega's waarom je een ban had.

      Je zal NOOIT geband worden vanwege kritiek. Daarnaast zal je ook altijd een waarschuwing krijgen wanneer je ongewenst gedrag zou vertonen. De manier waarop kritiek geuit wordt kan wel een reden zijn om een ban te krijgen. Onbeschoft/respectloos gedrag, schelden, aanwijzingen van moderators niet opvolgen, medewerkers van DELTA zwart maken, op de man spelen, eindeloos off topic gaan en bewust leugens verkondigen kunnen onder andere reden zijn om een ban te krijgen.

      Als we elkaar zo zouden behandelen zoals jezelf ook behandeld wilt worden, dan is er geen reden om een ban te krijgen. Ook niet als je kritiek uit of ontevreden bent. Want ook negatieve feedback is iets waar we wat mee kunnen. Zolang je het ook maar onderbouwd.
      A prudent question is one-half of wisdom

      Reageer


      • #4
        Als we elkaar zo zouden behandelen zoals jezelf ook behandeld wilt worden, dan is er geen reden om een ban te krijgen. Ook niet als je kritiek uit of ontevreden bent. Want ook negatieve feedback is iets waar we wat mee kunnen. Zolang je het ook maar onderbouwd.

        ---

        als ik dat zou doen, dan zou ik mensen helpen die aangeven nog een webstar modem hebben. dan zou ik mensen die geen geld hadden voor digi tv een gratis kastje geven zoals andere providers doen.. , dan zou ik mensen begrijpen die niet kunnen verwoorden wat ze bedoelen... dan zou ik geen mensen blokkeren. maar met praten. en helpen

        Reageer


        • #5
          Jullie kunnen toch wel nagaan wie mij geband heeft?
          En dan kan je aan die persoon vragen waarom.
          Ik hoor het graag.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door maartje.
            Als we elkaar zo zouden behandelen zoals jezelf ook behandeld wilt worden, dan is er geen reden om een ban te krijgen. Ook niet als je kritiek uit of ontevreden bent. Want ook negatieve feedback is iets waar we wat mee kunnen. Zolang je het ook maar onderbouwd.

            ---

            als ik dat zou doen, dan zou ik mensen helpen die aangeven nog een webstar modem hebben. dan zou ik mensen die geen geld hadden voor digi tv een gratis kastje geven zoals andere providers doen.. , dan zou ik mensen begrijpen die niet kunnen verwoorden wat ze bedoelen... dan zou ik geen mensen blokkeren. maar met praten. en helpen
            Mensen met een webstar hebben minstens twee jaar geleden al bericht gekregen om een afspraak te maken voor een modemwissel. Als daarop niet gereageerd wordt, dan kunnen wij verder ook niet veel doen. Mensen kunnen moeilijk door mij gedwongen worden. Maar als je mensen kent die nog een webstar gebruiken, laat ze dan contact opnemen, want dat modem zal hoe dan ook gewisseld moeten worden.
            Het digi kastje wordt al met een reductie van 50% aangeboden. DELTA/ZeelandNet verdient daar echt niets aan hoor. Als mensen hun beeldbuis zouden vervangen dan hebben ze de kosten (van de nieuwe tv, niet van het kastje) er binnen een jaar uit omdat moderne tv's zoveel minder stroom verbruiken dan die oude bakbeesten. En ook nog eens minder brandgevaarlijk.

            dan zou ik mensen begrijpen die niet kunnen verwoorden wat ze bedoelen... dan zou ik geen mensen blokkeren. maar met praten. en helpen
            Dat is wel erg zoet sappig... Wellicht ook nog een kopje thee met een koekje erbij? Mensen worden hier gewoon geholpen met hun vragen, maar is het dan echt te veel gevraagd dat mensen dat op een normale toon doen? Er is altijd nog een verschil tussen je niet kunnen verwoorden en onbeschoft gedrag.

            Oorspronkelijk gepost door P_X
            Jullie kunnen toch wel nagaan wie mij geband heeft?...
            Nope... Die informatie wordt niet gelogd in de forumsoftware. Anders had ik mijn collega's ook niet hoeven na te vragen waarom je geband was, dan was ik direct naar de betreffende persoon gegaan.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X