Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

download snelheid

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • download snelheid

    Beste forum, ik heb een premium abbonnement met een maximale downloadsnelheid van 250mb
    Als ik de zeelandnet speedtest doe krijg ik bekabeld slechts 54 mb binnen en op de wifi 48 mb
    Iemand een idee hoe dit kan.

  • #2
    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

    Reageer


    • #3
      als de snelheid - mits correct gemeten - serieus te laag is, stuur dan een email naar [email protected]
      vermeldt klantnummer en omschrijf het probleem.
      dan kan een moderator e.e.a. controleren.

      Reageer


      • #4
        Beste forum leden, bedankt voor jullie input. Kreeg net visite van een expert en het probleem ligt hem indd aan mijn UTP kabel. De PC springt dus steeds terug naar wifi omdat hij de verbinding via de kabel kwijtraakt. Is nu met een noodkabel opgelost.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door fred44nl
          als de snelheid - mits correct gemeten - serieus te laag is, stuur dan een email naar [email protected]
          vermeldt klantnummer en omschrijf het probleem.
          dan kan een moderator e.e.a. controleren.
          Wat wordt er bedoeld met correct gemeten? De nieuwste laptops of ipads kunnen alleen draadloos meten. Bij een vriendin heb ik draadloos snelheden tot over de 350Mb gemeten dus het zogenaamde bekabeld meten kan wel achterwege blijven. Feit is dat ik zelfs mijn oude abonnementssnelheid van 150Mb niet eens haal, laat staan de huidige snelheid van het abonnement.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door pedeve
            Oorspronkelijk gepost door fred44nl
            als de snelheid - mits correct gemeten - serieus te laag is, stuur dan een email naar [email protected]
            vermeldt klantnummer en omschrijf het probleem.
            dan kan een moderator e.e.a. controleren.
            Wat wordt er bedoeld met correct gemeten? De nieuwste laptops of ipads kunnen alleen draadloos meten. Bij een vriendin heb ik draadloos snelheden tot over de 350Mb gemeten dus het zogenaamde bekabeld meten kan wel achterwege blijven. Feit is dat ik zelfs mijn oude abonnementssnelheid van 150Mb niet eens haal, laat staan de huidige snelheid van het abonnement.
            Met correct bedoelt men rechtstreeks op het modem ( bekabeld ) omdat wifi door allerlei zaken beinvloed kan worden.
            Als je rechtstreeks op het modem meet kun je in ieder geval zien of het aan je modem ligt.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door pedeve
              Oorspronkelijk gepost door fred44nl
              als de snelheid - mits correct gemeten - serieus te laag is, stuur dan een email naar [email protected]
              vermeldt klantnummer en omschrijf het probleem.
              dan kan een moderator e.e.a. controleren.
              Wat wordt er bedoeld met correct gemeten? De nieuwste laptops of ipads kunnen alleen draadloos meten. Bij een vriendin heb ik draadloos snelheden tot over de 350Mb gemeten dus het zogenaamde bekabeld meten kan wel achterwege blijven..
              Haha, dus jij haalt een mooie snelheid en raadt daarom mensen af bekabeld te meten? Ach ja. iPad klopt, maar er worden maar weinig laptops zonder ethernetaansluiting gemaakt.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door pedeve
                Wat wordt er bedoeld met correct gemeten? De nieuwste laptops of ipads kunnen alleen draadloos meten. Bij een vriendin heb ik draadloos snelheden tot over de 350Mb gemeten dus het zogenaamde bekabeld meten kan wel achterwege blijven. Feit is dat ik zelfs mijn oude abonnementssnelheid van 150Mb niet eens haal, laat staan de huidige snelheid van het abonnement.
                Zoveel onkunde hen ik hier nog nooit gelezen.
                Een antwoord van iemand als flauwekul bestempelen, terwijl daar een correcte/behulpzame vraag werd gesteld, past daar wel bij :-)
                Als je niet weet wat 'correct meten' betekent, zou ik niet zo een grote mond opzetten, vooral ook niet op het topic van een ander....

                Groet
                Rinus
                [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X