Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Abonnement tv en internet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Abonnement tv en internet

    Verlengen ?? 20 aug contact gehad met klanten service over misschien een leuke aanbieding voor mij i.v.m. verlengen.
    er werd mij beloofd dat 21 aug uiterlijk 22 aug een mail en of gebeld zou worden over een aanbieding.
    wat gebeurt er niets gehoord of gezien , maar ja ik ben maar een vaste klant (al ruim 20 jaar),en dan tel je niet meer mee!!!!!

  • #2
    Nee ze blinken niet uit in snelheid,je krijgt hem wel maar duurt een aantal dagen.
    Heb ik ook al een paar keer ondervonden.
    Je moet geduld hebben,ik gebruik tegenwoordig maar de optie ontvangstbevestiging en leesbevestiging bij E Mailverkeer,bellen doe ik niet meer.

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        het is nu 30 aug totaal geen reactie van delta , en volgens mij was de vraag die ik stelde toch niet zo moeilijk , het enigste wat je mag/moet is betalen en voor de rest tel je als vaste klant niet mee.in mijn ogen ben je maar een NUMMER!!!!!!!!!!!!!! , en dat naar ruim 40 jaar klant bij PZEM / Delta en 20 jaar bij Zeelandnet .

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door flasch
          Verlengen ?? 20 aug contact gehad met klanten service over misschien een leuke aanbieding voor mij i.v.m. verlengen.
          er werd mij beloofd dat 21 aug uiterlijk 22 aug een mail en of gebeld zou worden over een aanbieding.
          wat gebeurt er niets gehoord of gezien , maar ja ik ben maar een vaste klant (al ruim 20 jaar),en dan tel je niet meer mee!!!!!
          Op dit moment hebben wij geen verlengactie voor onze klanten.

          Wel zijn er afgelopen jaren verlengacties geweest, zoals BOL.com bonnen e.d. Als er verlengacties zijn voor bestaande klanten wordt hier correspondentie over gestuurd naar het hoofde-mailadres van ZeelandNet.

          Er zijn wel mogelijkheden tot upgraden waar wij op dit moment een korting bij aanbieden. Als jij bijvoorbeeld van Alles-in-1 Instap naar Alles-in-1 Premium gaat kun je kiezen voor een contract van 1 jaar met 2 maanden EUR 15,00 korting of een contract van 2 jaar met 4 maanden EUR 15,00 korting.

          Wil je kijken of jouw abonnement nog bij jouw past, dan nodigen we jouw uit om jouw relatienummer en wensen voor tv, internet en/of telefonie door te sturen per e-mail naar [email protected], zodat we voor jou kunnen kijken of we wat voor jou kunnen betekenen.

          Reageer


          • #6

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X