Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Abonnement verlenging staat niet goed op MijnDelta.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Abonnement verlenging staat niet goed op MijnDelta.

    Nou heb ik 27 juli mijn abonnement bij jullie verlengd icm 2 maanden korting.

    ingangsdatum 1 augustus.

    Alleen nu kijk ik vandaag op mijn bankrekening en nu zie ik weer dat er een incasso klaarstaat voor de maand 1-8 tot 31-8.

    Ik neem aan dat jullie een foutje gemaakt hebben.

  • #2
    Marco198332 ik snap die betalingen toch niet datum is nooit hetzelfde en het bedrag ook niet zouden ze het zelf wel weten ik denk het niet

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Marco198332
      Nou heb ik 27 juli mijn abonnement bij jullie verlengd icm 2 maanden korting.

      ingangsdatum 1 augustus.

      Alleen nu kijk ik vandaag op mijn bankrekening en nu zie ik weer dat er een incasso klaarstaat voor de maand 1-8 tot 31-8.

      Ik neem aan dat jullie een foutje gemaakt hebben.
      Via MijnDelta kan je terugzien welke nota er nog openstaat en welke afgeschreven gaan worden. Het Pluspakket zal ook op je nota vermeld staan, maar daar staat ook gelijk een creditregel bij zodat het pakket kosteloos is.

      A prudent question is one-half of wisdom

      Reageer


      • #4
        Ik word hier een beetje moedeloos van dat ik zelf weer er achteraan moet.

        Ik heb geen korting voor het pluspakket afgesproken.

        Ik heb 2 maanden korting afgesproken voor de kosten van het internetabonnement.

        Nieuwe abonnement ging op 1 augustus in. Dan verwacht ik ook dat jullie dit goed verwerken en dat augustus en september deze kosten dus niet berekend worden.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Marco198332
          Ik word hier een beetje moedeloos van dat ik zelf weer er achteraan moet.

          Ik heb geen korting voor het pluspakket afgesproken.

          Ik heb 2 maanden korting afgesproken voor de kosten van het internetabonnement.

          Nieuwe abonnement ging op 1 augustus in. Dan verwacht ik ook dat jullie dit goed verwerken en dat augustus en september deze kosten dus niet berekend worden.
          Ik ga hier voor je achteraan en verwacht dat het morgen zichtbaar is op jouw persoonlijke MijnDelta account.
          Excuses voor het ongemak.

          Reageer


          • #6
            Het staat er nu inderdaad in.
            Maar als ik dus nu de incasso blokkeer (wat ik al gedaan heb) dan verrekenen jullie het zelf met het saldo tegoed wat er nu staat neem ik aan?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Marco198332
              Maar als ik dus nu de incasso blokkeer (wat ik al gedaan heb) dan verrekenen jullie het zelf met het saldo tegoed wat er nu staat neem ik aan?
              daar zou ik maar niet op rekenen, want de administratie van Delta gaat over ondoorgrondelijke wegen.

              Reageer


              • #8
                Ik reken er namelijk wel op. Ik heb de e-mail waar het instaat hier gewoon netjes opgeslagen dus moeten ze zelf hun fout maar goed maken en zorgen dat het gestorneerde bedrag verrekend wordt met het saldo tegoed.
                Ik heb gewoon een afspraak hierover gemaakt met delta en staat ook ter bevestiging op mijn email dus tja. zo moeilijk kan het niet voor ze zijn.

                Reageer


                • #9
                  Er zijn bij Delta Fiber altijd twee incassomomenten.
                  - Lukt het de eerste keer niet, dan proberen we het een tweede keer.
                  - Lukt het de tweede keer niet, dan brengen we hier administratiekosten voor in rekening.

                  Dus als jij er voor zorgt dat de eerste wordt tegengehouden/gestorneerd en er ook voor zorgt dat de twee incasso wel netjes kan worden afgeschreven is er niets aan de hand.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Marco198332
                    Nou heb ik 27 juli mijn abonnement bij jullie verlengd icm 2 maanden korting.
                    Over wat voor abonnement gaat het, Marco? Normaliter wordt zoiets toch stilzwijgend verlengd of kreeg je een bericht dat dat abonnement afliep?
                    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                    Reageer


                    • #11
                      Maakt niet uit over wat voor abonnement het gaat. Het gaat erom dat ik met een medewerker een verlenging heb afgesloten voor een jaar icm een korting van 2 maanden. Nu wordt toch weer het maand bedrag afgeschreven terwijl de korting al in mijn delta staat. Vandaar dat ik de afschrijving gestorneerd heb. Ik mag er dus van uitgaan dat jullie deze stornering verekenen met de korting die in mijn delta staat.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X