Bij ons valt de internet verbinding en telfoon bijna dagelijks weg.
De tv blijft het gewoon doen, en na een paar minuten is de verbinding weer hersteld.
Als ik in het modem (experiabox V10) kijk bij Ethernet connectie status (in menu Status/ Geavanceerd/ Ethernet) bij online tijdsduur aan 0 h 00 min xx s (alsof de router herstart is)
Aan de lampje op de experiabox is tijden de storing niets te zien.
We hebben eigenlijk al vanaf het begin dit soort storingen gehad, en meerdere monteurs zijn langs geweest.
We hebben al een stuk of 3x een nieuwe expriaboxen gehad maar nog steeds problemen.
Ik lees hier en daar wel dat het misschien aan de netwerkkaart in de centrale kan liggen.
Kan de KPN misschien in een logbestand zien hoeveel en welke problemen ik heb
De tv blijft het gewoon doen, en na een paar minuten is de verbinding weer hersteld.
Als ik in het modem (experiabox V10) kijk bij Ethernet connectie status (in menu Status/ Geavanceerd/ Ethernet) bij online tijdsduur aan 0 h 00 min xx s (alsof de router herstart is)
Aan de lampje op de experiabox is tijden de storing niets te zien.
We hebben eigenlijk al vanaf het begin dit soort storingen gehad, en meerdere monteurs zijn langs geweest.
We hebben al een stuk of 3x een nieuwe expriaboxen gehad maar nog steeds problemen.
Ik lees hier en daar wel dat het misschien aan de netwerkkaart in de centrale kan liggen.
Kan de KPN misschien in een logbestand zien hoeveel en welke problemen ik heb
Reageer