Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

EPC3940 in bridged mode

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • EPC3940 in bridged mode

    Hallo,

    Ik wil wil mijn modem in bridged mode zetten maar welke instellingen komen daar bij kijken op het eigen router..

    Op het eigen router word gebruik gemaakt van de DD-wrt firmware

  • #2
    als het modem in bridge staat, dan moet jouw eigen router als router ingesteld worden.

    Reageer


    • #3
      als je dd-wrt firmware gebruikt staat je router als router ingesteld, volgens mij kan dat niet anders. maar ook ik heb het wel eens mis

      Reageer


      • #4
        Op moment staat de DDwrt router ng achter een adsl modem/router van t mobile met als router in de instelling.
        DHCP server staat uit die zal aan moeten worden gezet... de DDwrt router kan ook ingesteld worden als gateway...

        En moet ik geen Mac adres clonen of iets dergelijks aangezien de router een eigen ip krijgt van het modem...?

        Reageer


        • #5
          De router krijgt een ip-adres van het modem. Het modem geeft dat ip-adres gewoon aan het apparaat dat je op LAN1 aansluit. Je hoeft niets te doen met mac-adressen.

          Reageer


          • #6
            Ok, verder heeft de DDwrt router een wan port die staat nu geschakeld als een extra lan port die dan zo laten.
            En hoe zit het met de ip range mijn netwerk zit nu op 192.168.1.x de modem van Zeelander geeft 192.168.11.1 en kan ik niet wijzigen naar 1.1 dit blijft neem ik aan ongewijzigd ..

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door wou5er
              Hallo,

              Ik wil wil mijn modem in bridged mode zetten maar welke instellingen komen daar bij kijken op het eigen router..

              Op het eigen router word gebruik gemaakt van de DD-wrt firmware
              Voor iemand met zo weinig kennis vind ik het vreemd dat je custom firmware wil gaan draaien.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Frans
                Oorspronkelijk gepost door wou5er
                Hallo,

                Ik wil wil mijn modem in bridged mode zetten maar welke instellingen komen daar bij kijken op het eigen router..

                Op het eigen router word gebruik gemaakt van de DD-wrt firmware
                Voor iemand met zo weinig kennis vind ik het vreemd dat je custom firmware wil gaan draaien.
                Lig al aardige tijd uit de hobby en dat is nogal erg verwaterd daarnaast is netwerk nooit echt me sterkste kant geweest.

                Moet alleen even opgefrist worden

                Reageer


                • #9
                  [quote=wou5er]
                  Lig al aardige tijd uit de hobby en dat is nogal erg verwaterd daarnaast is netwerk nooit echt me sterkste kant geweest.

                  Moet alleen even opgefrist worden

                  Reageer


                  • #10
                    [quote=Frans][quote=wou5er]
                    Lig al aardige tijd uit de hobby en dat is nogal erg verwaterd daarnaast is netwerk nooit echt me sterkste kant geweest.

                    Moet alleen even opgefrist worden

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X