Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Tv/Internet ... Tv Basis....Internet Overige nota's??

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Tv/Internet ... Tv Basis....Internet Overige nota's??

    Ik heb eigenlijk meerdere vragen en dat zijn deze 1: Ik maak iedere maand 57euro over voor mijn tv/internet en zie net op mijn Delta dat ik maar 50,50euro iedere maand moet betalen waar gaat de extra 6,50euro iedere maand die ik dan teveel betaal naar toe?? vraag 2 : Waarom moet ik als ik op mijn Delta inlog en ik ga naar Tv/Internet toe en ik bekijk deze gegevens dan staat er dat Tv/Internet (inclusief TV Basis) maandelijks mij 50,50 euro kost maar nu word er elke maand nog eens extra 21 euro voor Tv Basis bij gerekend door Delta?? Dus ik betaal iedere maand 57 euro+21euro en nu kijk ik en dan word er ook nog eens nota's gerekend voor internet/overig?? Wat iedere maand verschilt soms 8euro en soms 29 euro!? Op deze vragen wil ik wel eens antwoorden op krijgen

  • #2
    hoeveel keer ga je dezelfde vraag nog stellen ??

    Reageer


    • #3
      Dat wordt dus de klanten service bellen of een email sturen hier geeft blijkbaar niemand een antwoord op de vraag.

      Reageer


      • #4
        ik heb het ook in de gaten! En ik had al een formulier ingevuld en naar delta doorgemailed maar kreeg er weer zo'n onzinnig nutteloos antwoord op??

        Reageer


        • #5
          als je in mijn delta op de nota klikt kun je klik om te downloaden selecteren daar zie je iets uitgebreider waar het bedrag uit bestaat.

          Reageer


          • #6
            Ik sluit dit topic. Ik heb al op meerdere andere topics gereageerd. Zoveel topics zijn overbodig en vervuiling op het Serviceforum.

            Reageer


            • #7

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X