Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vage actie voor alles in 1 pakket

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Vage actie voor alles in 1 pakket


  • #2
    speciale acties zoals deze gelden doorgaans alleen voor nieuwe klanten, die 3 maanden of langer geen abonnement hebben gehad.
    en dat is niet alleen bij Delta zo.
    jammer, maar helaas

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door fred44nl
      speciale acties zoals deze gelden doorgaans alleen voor nieuwe klanten, die 3 maanden of langer geen abonnement hebben gehad.
      en dat is niet alleen bij Delta zo.
      jammer, maar helaas
      Toch apart dat dat niet vermeld staat bij de actie zelfs niet met een * ofzo. Best jammer dat ze klanten die al meer dan 15 jaar klant zijn bij delta minderwaardig behandelen dan nieuwe klanten.

      Reageer


      • #4
        onderaan de actie-pagina staat:
        [img]0787ca18-46ea-47e5-b476-90c9239c1efc.jpg[/img]
        dus zo vaag is het allemaal niet.

        Reageer


        • #5
          Is gewoon marketing. Niemand zet de voorwaarden er in grote letters bij. Goed opletten en dat heb je dus gedaan.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door leoenpetra
            Best jammer dat ze klanten die al meer dan 15 jaar klant zijn bij delta minderwaardig behandelen dan nieuwe klanten.
            leoenpetra, ik heb echt geen minderwaardigheidscomplex door Delta, integendeel.
            Dus gelieve niet mijn geestestoestand in te vullen, alsjeblieft...

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door hillebregt
              Oorspronkelijk gepost door leoenpetra
              Best jammer dat ze klanten die al meer dan 15 jaar klant zijn bij delta minderwaardig behandelen dan nieuwe klanten.
              leoenpetra, ik heb echt geen miderwaardigheidscomplex door Delta, integendeel.
              Dus gelieve niet mijn geestestoestand in te vullen, alsjeblieft...
              Het gaat erom dat nieuwe klanten een scherpere deal krijgen dan langdurige klanten oftewel voor Delta zijn nieuwe klanten meer waard dan oude klanten van daar de term minderwaardig sinds oude klanten minder waard zijn dan nieuwe klanten.

              Reageer


              • #8
                En dat is dus echt heel normaal. Bestaande klanten heb je al, nieuwe klanten moet je verleiden. Elke marketeer doet dat. De slimmere bedenken ook dingen voor bestaande klanten.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X