Wij zijn per 19/7 overgegaan van Zeelandnet naar T mobile.
Zou volgens T Mobile erg eenvoudig zijn en zelf aan te sluiten.
Nu blijkt helaas het tegendeel waar.
Want het modem moet op de telefoonaansluiting en dat heeft men ons niet verteld.
Wij hebben nog wel een verouderde telefoonaansluiting zitten en zojuist is er een monteur van T Mobile geweest om de zaak aan te sluiten omdat het ons niet lukte.
Nu blijkt bij doormeten dat er geen signaal in de telefoonkabel zit en moet KPN langskomen om een nieuwe aansluiting te maken. Op onze kosten werd ons verteld.
We hebben zeer veel spijt dat we zijn overgestapt en zouden vanwege al dit gedoe en de blijkbaar hoge extra bijkomende kosten maar gewoon bij Zeelandnet blijven.
Ten eerste wil ik weten of het gerechtvaardigd is dat wij voor deze extra kosten gaan opdraaien.
Ten tweede wil ik weten of wij nog onder deze provider uit kunnen komen.
Alvast dank voor het advies.
Zou volgens T Mobile erg eenvoudig zijn en zelf aan te sluiten.
Nu blijkt helaas het tegendeel waar.
Want het modem moet op de telefoonaansluiting en dat heeft men ons niet verteld.
Wij hebben nog wel een verouderde telefoonaansluiting zitten en zojuist is er een monteur van T Mobile geweest om de zaak aan te sluiten omdat het ons niet lukte.
Nu blijkt bij doormeten dat er geen signaal in de telefoonkabel zit en moet KPN langskomen om een nieuwe aansluiting te maken. Op onze kosten werd ons verteld.
We hebben zeer veel spijt dat we zijn overgestapt en zouden vanwege al dit gedoe en de blijkbaar hoge extra bijkomende kosten maar gewoon bij Zeelandnet blijven.
Ten eerste wil ik weten of het gerechtvaardigd is dat wij voor deze extra kosten gaan opdraaien.
Ten tweede wil ik weten of wij nog onder deze provider uit kunnen komen.
Alvast dank voor het advies.
Reageer