Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Inloggen op router lukt niet. Ook niet na reset.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Inloggen op router lukt niet. Ook niet na reset.

    Hallo,

    Ik heb hier al aardig wat gelezen over het inloggen op de router. Ik heb de cisco 3940. Het lukt me keer op keer niet. Ik ben nu aangesloten via een kabel met het internet en niet op wifi. Ik heb beheer en dan zeelandnet geprobeerd. Ook zonder ww geprobeerd in te loggen. Lukt ook niet. Ik heb toen een de modem gereset via het knopje aan de achterkant (wat verzonken is). Ook hierna kom ik er nog nog steeds niet in. Wat zie ik nog over het hoofd?

    Mvg, Michel

  • #2
    Hoi Michel79,

    Stuur mij even je klantgegevens naar [email protected]. Klantnummer of postcode, huisnummer en geboortedatum van de contractant. Ook verneem ik graag de naam met voorletters.
    Ik zal het modem dan vanuit hier een factory reset geven waarna je weer kan inloggen. Je zal het modem daarna wel opnieuw moeten instellen.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
      Hoi Michel79,

      Stuur mij even je klantgegevens naar [email protected]. Klantnummer of postcode, huisnummer en geboortedatum van de contractant. Ook verneem ik graag de naam met voorletters.
      Ik zal het modem dan vanuit hier een factory reset geven waarna je weer kan inloggen. Je zal het modem daarna wel opnieuw moeten instellen.
      Beste Matthijs,

      Mail is verstuurd! Bvd!

      Groet Michel

      Reageer


      • #4
        Ik pak hem gelijk op. Je internet zal straks even uitvallen. Geeft het modem een kwartiertje om te herstarten. Daarna moet je weer kunnen inloggen.
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5
          Als het goed is kan je er weer bij
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X