Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Stream Omroep Zeeland-radio start niet meteen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Stream Omroep Zeeland-radio start niet meteen

    Provider: KPN/NLE: Ik luister graag en vaak naar OZ-radio en gebruik deze link in Chrome: https://stream.zeelandnet.nl:444/omr...land_radio.mp3. Het valt op dat de stream niet meteen start. Voorbeeld: http://icecast.omroep.nl/radio1-bb-mp3 (NPO Radio 1) start meteen. Dit is een luxeprobleem hoor, het werkt verder gewoon, maar ik ben zo gewend aan minimale vertragingen dat ik het toch durf te vragen. :8

  • #2
    Ik merk ook dat de eerste link langer nodig heeft om te laden. Komt waarschijnlijk door die honderdduizenden uitgaande streams
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
      Ik merk ook dat de eerste link langer nodig heeft om te laden. Komt waarschijnlijk door die honderdduizenden uitgaande streams
      Vast, maar mag het op je lijstje voor de netwerkjongens?

      Reageer


      • #4
        Ik heb een berichtje ter onderzoek doorgezet naar de betreffende afdeling
        Zodra ik meer weet kom ik hier op terug.
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
          Ik heb een berichtje ter onderzoek doorgezet naar de betreffende afdeling
          Zodra ik meer weet kom ik hier op terug.
          Thanks!

          Reageer


          • #6
            Gisteren en vandaag start de stream nu meteen, zonder vertraging.

            Reageer


            • #7
              Dat is goed om te horen Koeba Had nog geen tijd gehad om er op terug te komen, maar zo te zien heeft mijn collega op de achtergrond nog het een en ander getweakt.

              Het viel mij trouwens wel op dat het zich alleen voordeed in Chrome. In Firefox had ik vanaf het begin al geen probleem.... Bij mij start de stream nu ook direct, dus ga dit topic als beantwoord markeren.
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer


              • #8
                Gebruikt Omroep Zeeland/Zeelandnet ook Icecast voor hun streams?

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X