Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Telefoon afgesloten

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Telefoon afgesloten

    Drie weken geleden is door een "administratieve fout" bij Delta ineens mijn Alles in Een Pakket afgesloten. Ik had daar niet om gevraagd en kwam daar 's avonds achter toen ik geen internet had en dus ook geen (interactieve) tv. Ook mijn vaste telefoonverbinding werkte niet meer. Na drie dagen lang meerdere keren per dag telefonisch (mobiel) contact met de klantenservice, zeer lange gesprekken, eindeloos doorverbonden worden en lange wachttijden met irritante muziek lukte het eindelijk om internet en tv weer te activeren, telefoon echter nog steeds niet: ik moest nog maar een paar dagen geduld hebben. Nu, drie weken en vele telefoontjes verder, werkt het nog steeds niet. Ik kan nu wel uitgaand bellen, maar nog altijd niet gebeld worden ("het nummer wat u belt is niet in gebruik"). Het is ronduit schandalig dat dit niet eenvoudig te herstellen is. Ik kan nu dus al drie weken niet gebeld worden op mijn vaste nummer, door een fout van Delta; ik heb bovendien altijd netjes betaald, dus dat kan de oorzaak ook niet zijn. Tijdens het laatste telefoontje kregen we te horen dat we maar beter niet meer moeten bellen, dat helpt toch niet; het is in behandeling en we moeten maar gewoon afwachten. Dat impliceert toch dat ze het zelf ook niet meer weten? Heel knullig en amateuristisch!! Ik sprak onlangs een kennis: hij heeft iets soortgelijks meegemaakt en toen ZES WEKEN zonder telefoon gezeten; DIT KAN TOCH NIET!? Hoe dan ook, ik begin er behoorlijk wanhopig van te worden en ben er helemaal klaar mee. Iemand toevallig nog suggesties?

  • #2
    Welkom op het forum peters!

    Dit is een vervelende situatie die ik graag verder voor je nakijk. Wil je een e-mailtje sturen naar [email protected] met je klantgegevens en een verwijzing naar dit topic? Dan kijk ik na wat er mis loopt en hoe we het probleem gaan oplossen.

    *toevoeging* Je melding is nog in behandeling, maar omdat er op het topic zelf niets toe te voegen valt zet ik deze als beantwoord. Uiteraard kunnen er nog wel reacties toegevoegd worden.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer

    Om te reageren, moet je eerst .

    verwerken...
    X