Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Levering van telecomdiensten

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Levering van telecomdiensten

    Uit de laatste nieuwsbrief:
    Voor de levering van telecomdiensten, zoals internet, tv en telefonie, heeft u een overeenkomst met ZeelandNet BV. ZeelandNet BV wordt per 1 augustus opgenomen in DELTA Fiber Nederland BV. Vanaf dat moment wordt de naam op de overeenkomst die u met ons heeft voor de levering van telecomdiensten automatisch aangepast.
    Klinkt goed, maar een beetje misleidend - services lopen over koper, niet over fiber (ducking). Uiteindelijk wel als het signaal van de wijk/straatkast aan een glasvezelring wordt gekoppeld, maar toch...
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

  • #2
    laatste is wel erg recent Webkabouter.
    kreeg ook zojuist binnen, je weet zeker dat het geen phising is ?
    Heb je de link naar delta.nl/vragen al geprobeerd ...

    Reageer


    • #3
      Dacht ik in de eerste instantie ook, echter.. de webversie van die nieuwsbrief staat op een Delta server @

      http://t.contact.delta.nl/r/?id=he01...te9qMtnviMg%3D

      Kan natuurlijk dat Delta gehacked is maar daar ga ik even niet van uit.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        ieks, naam achter link !? moderator!

        Reageer


        • #5
          de informatie m.b.t. naamswijziging e.d. heb ik zelfs op papier ook nog gehad.

          Reageer


          • #6
            ( zucht, zodra iemand reageert volgen er weer dubbele mails, snel de favorieten weer verwijderen )

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Webkabouter
              Uit de laatste nieuwsbrief:
              Voor de levering van telecomdiensten, zoals internet, tv en telefonie, heeft u een overeenkomst met ZeelandNet BV. ZeelandNet BV wordt per 1 augustus opgenomen in DELTA Fiber Nederland BV. Vanaf dat moment wordt de naam op de overeenkomst die u met ons heeft voor de levering van telecomdiensten automatisch aangepast.
              Klinkt goed, maar een beetje misleidend - services lopen over koper, niet over fiber (ducking). Uiteindelijk wel als het signaal van de wijk/straatkast aan een glasvezelring wordt gekoppeld, maar toch...
              Dit gaat alleen om de BTW facturatie zover ik begrepen heb.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X