Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta en vaste klanten gaat niet samen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta en vaste klanten gaat niet samen

    Delta en vaste klanten,

    Zo wil ik maar beginnen, nu dat Delta de stekker uit analoog heeft getrokken en de "nieuwe" abonnementen zichtbaar zijn, niet echt nieuw. Het GIGA zo als ik het maar noem is er nog niet, heeft delta nu de actie met een persoonlijk tegoed.

    Een leuk idee natuurlijk, een tegoed wat je zelf maar inzetten, voor het geen wat JIJ leuk / belangrijk vindt, een extra korting. Natuurlijk wel bij een 2 jarig abonnement op zich allemaal wel te begrijpen.

    Nu mijn abb is af gelopen, vol verwachting klopt mijn hart. Bel ik natuurlijk even naar de klantservice voor extra tekst en uitleg.

    Allemaal vrij duidelijk op 1 dingetje na : ALLEEN VOOR NIEUWE AANSLUITING !!!!!!!!

    Dat is toch best wel raar, een actie opzetten voor de laatste zieltjes winnen in zeeland, (vaak voor de wat oudere mensen (die hoeven geen super snel internet ), en of de nieuwere mensen die hier komen wonen, en er zijn wel wat mensen die ze hier mee terug winnen ).

    Dus ook hier geld weer VASTE KLANTEN VAN DELTA bedankt voor je geld, en voor de rest niet meer zeuren.

    Dus sluit een zo kort mogelijk contract af of pak die korting en dan alleen internet misschien nog de iptv en daarna weg wezen !!!!!

    DELTA schaam jullie voor de zoveelste keer door de vaste klanten hebben jullie bestaansrecht
    Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Dominique
    nu dat Delta de stekker uit analoog heeft getrokken
    je loopt op de dingen vooruit
    het analoge signaal verdwijnt op 20 augustus a.s.
    daarna moet ongetwijfeld nog het e.e.a. georganiseerd worden.
    dus hogere download snelheden komen wellicht aan het einde van de jaar, of begin volgend jaar.

    en dan jouw verhaal over vaste klanten.
    dat is nu eenmaal de praktijk, en heus niet alleen bij Delta / Zeelandnet.
    voordeeltjes bij nieuwe internetabonnementen gelden vrijwel altijd en overal voor nieuwe en niet voor bestaande klanten.
    dus is het nog maar de vraag of Delta zich echt moet gaan schamen

    Reageer

    Om te reageren, moet je eerst .

    verwerken...
    X