Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Universele adapter voor Cisco 3212 EPC ?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Universele adapter voor Cisco 3212 EPC ?

    Ik heb momenteel nog tot volle tevredenheid een epc 3212 modem in gebruik. Echter trok ik laatst het TV meubel even aan de kant om de boel schoon te maken en ik merkte dat de adapter best wel heet werd, onprettig om aan te raken zelfs.

    Daar ik her en der op het forum heb gelezen dat deze adapters toch wel eens de geest willen geven zat ik te denken deze preventief te vervangen door een hoge kwaliteit universele adapter. (Je zal net zien dat die in het weekend de geest geeft ;-) ) Heeft iemand hier ervaring mee?

    gr.

  • #2
    Bij de partners van Delta om te ruilen.
    Neem de oude mee en je klantnummer.
    Ook op Delta kantoor kan je deze ( adapter EPC3212) omwisselen.
    Daarnaast BCC en Mediamarkt en dit lijstje met o.a. dealers:
    Sint Maartensdijk: Electro World Verjaal
    Tholen: Automatiseringscentrum Tholen
    Burgh Haamstede: Technisch Bureau Christiaanse
    Terneuzen: LA Service en Eprom
    Zuidzande: Expert Bakker
    Goes: Digipas (wat vroeger Dixons was)
    Yerseke: Electro Lamper
    Kapelle: Electro Lamper
    Vlissingen: Verschoore

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door MpvD
      Ik heb momenteel nog tot volle tevredenheid een epc 3212 modem in gebruik. Echter trok ik laatst het TV meubel even aan de kant om de boel schoon te maken en ik merkte dat de adapter best wel heet werd, onprettig om aan te raken zelfs.

      Daar ik her en der op het forum heb gelezen dat deze adapters toch wel eens de geest willen geven zat ik te denken deze preventief te vervangen door een hoge kwaliteit universele adapter. (Je zal net zien dat die in het weekend de geest geeft ;-) ) Heeft iemand hier ervaring mee?

      gr.
      Beste MpvD,

      Op onze website staan onze dealers vermeld. Deze dealers hebben een EPC3212 adapter op voorraad en hier kun je deze ook omwisselen indien je problemen ervaart.

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X