Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internet snelheid net getest,amper 90 MB normaal 150 Mb ,is er momenteel een storing,

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Internet snelheid net getest,amper 90 MB normaal 150 Mb ,is er momenteel een storing,

    Ik heb sinds afgelopen vrijdag een nieuw modem ,ik dacht even testen met de nieuwe snelheid vanaf juli op utp desktop,ik haal altijd 150 MB.en nu 90 MB.

  • #2
    Je hebt het modem al eens herstart?
    Zo ja en geen verbetering, zou iuk even bellen, Twitteren of via Facebook contact zoeken, want er is nog geen Moderator vandaag voorbij gekomen.

    Reageer


    • #3
      Ja heb ik gedaan zonder resultaat,gewoon even afwachten want verbeteringen gaan gepaard met storingen,,ik heb nooit klachten gehad.

      Reageer


      • #4
        Goh, ik heb hetzelfde! Da's ook apart. Momenteel zelfs 60 Mbit, bekabeld.

        Reageer


        • #5
          Goede avond, wij hebben sinds kort ook een nieuw modem.
          Onze normaal goed werkende laptop vertikte het aan alle kanten.

          Gebeld met zeelandnet, geen verbetering.
          Zelf eens in de instellingen van de modem gekeken,
          en geconstateerd dat er 1 instelling niet juist stond, te weten:
          Op de 2.4 Ghz band stond de Channel op 1 ipv Auto...
          veranderd en op de laptop geen problemen meer...
          Echter is het bereik matig tot zeer slecht...bezint eer ge begint aan een
          nieuw modem.

          Reageer


          • #6
            Bereik is niet slecht op de 3940 modem, juist goed zelfs tot de zolder..
            Ligt lijkt mij echt aan jullie.

            Ook andere netwerk kabel geprobeerd ? Hier schakelt ie ook wel eens over naar 100mbps snelheid, maar de kabel is niet 1 2 3 bij ons te vervangen, omdat het een zelf geknepen kabel is die door muren enz gaat.

            Reageer


            • #7
              Beste daand12,

              ik zit op 15 meter vanaf de modem, in de tuin,
              en wordt verbonden met KPN Fon, is dat normaal?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door schager

                ik zit op 15 meter vanaf de modem, in de tuin,
                en wordt verbonden met KPN Fon, is dat normaal?
                Nee, want KPN Fon heeft niets met ZeelandNet te maken.
                Maar, dat je dan geen verbinding meer hebt met je modem is te verwachten. Een extra WiFi-punt kan dan verbetering brengen. Of draai je modem een kwartslag. En zet of bevestig hem zo hoog mogelijk.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
                  Goh, ik heb hetzelfde! Da's ook apart. Momenteel zelfs 60 Mbit, bekabeld.
                  Nu 22:15 nog steeds.

                  Reageer


                  • #10
                    Liep er ook tegenaan dat ik bekabeld ineens maar rond de 100 mbit haalde terwijl 5 ghz netjes rond de 250 kwam.
                    LAN stond keurig op 1 gbit, LAN ff uitgeschakeld en weer terug aan en nu ook bekabeld keurig 250

                    Reageer


                    • #11
                      Ik heb het opgelost, bij mij bleek de router de boosdoener. Op het modem bekabeld haal ik ruim 190 Mbit.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door theodoorva
                        Ik heb sinds afgelopen vrijdag een nieuw modem ,ik dacht even testen met de nieuwe snelheid vanaf juli op utp desktop,ik haal altijd 150 MB.en nu 90 MB.
                        - Heb je die desktop rechstreeks op het modem aangesloten of zit er nog een switch tussen?
                        - Zet op de modem/router WiFi uit en zet in de instellingen voor je netwerkkaart IPv6 even uit en start opnieuw
                        Zou daarna sneller moeten zijn...
                        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                        Reageer


                        • #13
                          En heb je een Fritz!box, zorg dan dat je bij de netwerkinstellingen geen 'green mode' actief hebt op de poorten die in gebruik zijn

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
                            Ik heb het opgelost, bij mij bleek de router de boosdoener. Op het modem bekabeld haal ik ruim 190 Mbit.
                            op 2.4ghz band ? Daar haal ik max 80-90mbps idd op.

                            Reageer


                            • #15
                              Ervaren jullie dit probleem nog?

                              Zo ja, dan verneem ik graag of dit bekabeld is of via de WiFi en welk modem je hebt.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X