Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuw certificaat WiFi-Spots

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nieuw certificaat WiFi-Spots

    na downloaden en invullen certificaatnaam en keuze voor wifi krijg ik de vraag: wachtwoord opslag aanmeldingsgegevens ingeven.
    Wat moet ik hier invullen ?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Betty
    na downloaden en invullen certificaatnaam en keuze voor wifi krijg ik de vraag: wachtwoord opslag aanmeldingsgegevens ingeven.
    Wat moet ik hier invullen ?
    Waarschijnlijk heb je een standaard wachtwoord van Zeelandnet gekregen verander de inlognaam naar een naam die u zelf kiest en verander het wachtwoord let wel op je hebt twee frequenties beide mogen niet dezelfde naam hebben de 2 hertz heeft bv. sara2 en de 5hertz heeft hetzelfde dan moet je dit veranderen in bv. sara5 wachtwoorden mogen hetzelfde blijven. Dit heeft te maken met het feit dat apparaten die wifi gebruiken in de war kunnen raken als beide netwerken dezelfde naam hebben. Mijn advies ga voor het 5 netwerk. Bevestig nieuwe wachtwoord en kies de optie save.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door jan1960
      Oorspronkelijk gepost door Betty
      na downloaden en invullen certificaatnaam en keuze voor wifi krijg ik de vraag: wachtwoord opslag aanmeldingsgegevens ingeven.
      Wat moet ik hier invullen ?
      Waarschijnlijk heb je een standaard wachtwoord van Zeelandnet gekregen verander de inlognaam naar een naam die u zelf kiest en verander het wachtwoord let wel op je hebt twee frequenties beide mogen niet dezelfde naam hebben de 2 hertz heeft bv. sara2 en de 5hertz heeft hetzelfde dan moet je dit veranderen in bv. sara5 wachtwoorden mogen hetzelfde blijven. Dit heeft te maken met het feit dat apparaten die wifi gebruiken in de war kunnen raken als beide netwerken dezelfde naam hebben. Mijn advies ga voor het 5 netwerk. Bevestig nieuwe wachtwoord en kies de optie save.
      Oops bijna vergeten eerst het standaard inlognaam die je van zeelandnet hebt ingeven en dan op de optie verander inlognaam en wachtwoord en verander daar de inloggegevens. Heb je die niet neem dan contact op met zeelandnet.

      Reageer


      • #4
        Ik heb vanmorgen geprobeerd de nieuwe certificaat gegevens van Delta wifi-spots te downloaden, dat ging waarachtig goed. Maar installeren is helaas niet gelukt. Ik krijg de mededeling: "installatie mislukt, kan het certificaatbestand niet lezen"
        Wat is hieraan te doen?

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6
            Zie: https://deltacomfort-mkt-prod1.campa...AlIjsGOgknA%3D of je mail

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Jeep
              Wat kan ik fout hebben gedaan?
              heb je bij MijnDelta gekeken wat jouw gebruikersnaam en wachtwoord is ??
              de gebr.naam is nml. anders dan verwacht en bestaat uit een aantal cijfers, gevolgd door @delta.nl
              het huidige wachtwoord staat ook bij MijnDelta.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door tnuyten
                Ik heb vanmorgen geprobeerd de nieuwe certificaat gegevens van Delta wifi-spots te downloaden, dat ging waarachtig goed. Maar installeren is helaas niet gelukt. Ik krijg de mededeling: "installatie mislukt, kan het certificaatbestand niet lezen"
                Wat is hieraan te doen?
                ik heb hetzelfde probleem (LG tablet met Android 4.4.2, Chrome browser; oude certificaat is verwijderd). Downloaden lukt wel (noodgedwongen via onbeveiligde verbinding met Wifispots) maar bij installatie bovenstaande foutmelding ...

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door N_H
                  Oorspronkelijk gepost door tnuyten
                  Ik heb vanmorgen geprobeerd de nieuwe certificaat gegevens van Delta wifi-spots te downloaden, dat ging waarachtig goed. Maar installeren is helaas niet gelukt. Ik krijg de mededeling: "installatie mislukt, kan het certificaatbestand niet lezen"
                  Wat is hieraan te doen?
                  ik heb hetzelfde probleem (LG tablet met Android 4.4.2, Chrome browser; oude certificaat is verwijderd). Downloaden lukt wel (noodgedwongen via onbeveiligde verbinding met Wifispots) maar bij installatie bovenstaande foutmelding ...

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door N_H
                    Installatie is nu wel gelukt, misschien dat andere Android gebruikers er wat aan hebben:
                    Ik hoop dat er niet veel gebruikers meer zijn met Android 4, want je zult steeds minder sites kunnen openen omdat jouw Android-versie geen TLS 1.2 ondersteunt.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
                      Oorspronkelijk gepost door N_H
                      Installatie is nu wel gelukt, misschien dat andere Android gebruikers er wat aan hebben:
                      Ik hoop dat er niet veel gebruikers meer zijn met Android 4, want je zult steeds minder sites kunnen openen omdat jouw Android-versie geen TLS 1.2 ondersteunt.

                      Reageer


                      • #12
                        Beste allemaal,

                        Ik hoop natuurlijk dat het bij jullie allemaal al is gelukt!

                        Indien dit niet het geval is..Wellicht hebben jullie dan wat aan mijn Topic?

                        Reageer


                        • #13
                          Zie mijn reactie van 10 dagen geleden.
                          Stappenplan strikt gevolgd. Weet 100 % zeker dat ik de goede gebruikersnaam ingevuld heb en het juiste wachtwoord.
                          Nu 10 dagen later lukt het ineens wel.
                          Zo simpel is het zeker toch niet als wordt voorgesteld.
                          Hopelijk heeft dit certificaat een lange levensduur.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Jeep
                            Zie mijn reactie van 10 dagen geleden.
                            Stappenplan strikt gevolgd. Weet 100 % zeker dat ik de goede gebruikersnaam ingevuld heb en het juiste wachtwoord.
                            Nu 10 dagen later lukt het ineens wel.
                            Zo simpel is het zeker toch niet als wordt voorgesteld.
                            Hopelijk heeft dit certificaat een lange levensduur.
                            Fijn dat het nu wel is gelukt. Wel jammer dat het zo lang heeft moeten duren..

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X