Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuw certificaat voor de DELTA WifiSpots per 29-6

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nieuw certificaat voor de DELTA WifiSpots per 29-6

    Op 29 juni loopt het veiligheidscertificaat af van Delta WifiSpots. Vanaf dat moment staat een nieuw certificaat klaar, zodat u zonder problemen weer verder kunt internetten via WifiSpots.
    U moet zelf het oude certificaat verwijderen en het nieuwe installeren.

  • #2
    Misschien een vreemde vraag, maar hoe installeer ik op Android het nieuwe certificaat als ik eerst het oude Wifi account moet verwijderen? Ik heb dit al uitgevoerd op mijn Android telefoon die ook nog een betaald data abonnement heeft, maar mijn tablet heeft alleen Wifi. Als ik op de tablet het oude Wifi certificaat verwijder heb ik geen internet verbinding meer om het nieuwe certificaat te installeren ...

    voor de duidelijkheid: ik heb geen eigen Wifi verbinding van mijn zeelandnet kabelmodem omdat ik ondanks diverse beloftes in de afgelopen jaren nog steeds een oud modem zonder wifi heb.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Ferry
      Op 29 juni loopt het veiligheidscertificaat af van Delta WifiSpots. Vanaf dat moment staat een nieuw certificaat klaar, zodat u zonder problemen weer verder kunt internetten via WifiSpots.
      U moet zelf het oude certificaat verwijderen en het nieuwe installeren.
      Ik probeer de IOS veiligheidscertificaat (Apple) te downloaden om WifiSpots te installeren maar dat lukt niet. Er verschijnt een icoontje met 'open in' maar kan niet geopend worden. Zag dat alleen IOS 7&8 aangegeven staan. Kunnen latere versies het certificaat niet installeren? Vreemd dat dit niet bijgehouden wordt. Zag dat dit bij Ziggo geen enkel probleem is. Oplossing?

      Reageer


      • #4
        Beste GRM & N_H,

        Ik hoop natuurlijk dat het bij jullie allemaal al is gelukt!

        Indien dit niet het geval is..Wellicht hebben jullie dan wat aan mijn Topic?

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X