Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

502 Uw abbonementsoort heeft helaas geen toegang tot news. (502)

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • 502 Uw abbonementsoort heeft helaas geen toegang tot news. (502)

    Ik probeer in spotnet te komen, maar het lukt niet.
    Ik krijg sinds vandaag deze melding.
    Volgens mij kan het niet aan mijn abonnement liggen want ik heb al jaren hetzelfde (Internet Basis... TV & Internet Budget 1 jaar, heb Windows7).
    Zit ik over een limiet of is het iets anders?
    Heb het al verwijderd en opnieuw gedownload meerdere keren, maar dat helpt niet.

  • #2
    Het TV & Internet Budget abonnement heeft geen toegang tot nieuwsgroepen, je hebt geluk dat je er al jaren gebruik van hebt kunnen maken

    Zie: https://www.delta.nl/sites/default/f...20Internet.pdf

    Reageer


    • #3
      Dat lijkt er wel op dan, Niggo.
      Iemand van zeelandnet.nl die dat officieel kan bevestigen?
      Dus als ik overstap naar Budget dan kan ik 100 procent zeker weer in spotnet?

      Reageer


      • #4
        Als dat de reden is, dan wel.
        Maar vreemd dat tot voor kort je wel gebruik kon maken van Spotnet.
        Wachtwoord van primaire internetaccount recent niet gewijzigd?
        Er waren nog al wat klanten die dit gedaan hebben ivm de spamgolf op verzoek van ZeelandNet.
        Vaak wordt dan vergeten dat dit ook voor Spotnet geldt.
        Verder geen dubbele firewall die de boel kan blokkeren?

        Reageer


        • #5
          Jij bent van zeelandnet.nl, Ptrol?

          Nee, niets gewijzigd.
          Nee, heb deze meerdere keren uitgezet en kreeg zelfde melding.

          Reageer


          • #6
            Nee, hoor, toby, ik ben net als jij klant.

            Maar aangezien er deze dagen nog zelden een Moderator verschijnt die vragen beantwoordt, kunnen mede-klanten wellicht helpen.

            En als je wilt weten of je huidige abonnement de oorzaak is, zou ik gewoon bellen.
            Dan kan je meteen upgraden zo nodig en indien gewenst.

            Reageer


            • #7
              Ok, Ptrol! Zal ik doen. Bedankt.

              Reageer


              • #8
                Houd je ons op de hoogte , want daar kunnen anderen misschien iets aan hebben.

                Als je abonnement niet de reden is of overschrijding downloadgroote, zal er iets anders aan de hand zijn.

                Reageer


                • #9
                  Zal eens een mail sturen. Als ik bericht terugkrijg dan laat ik het hier weten.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door toby
                    Zal eens een mail sturen. Als ik bericht terugkrijg dan laat ik het hier weten.
                    Beste toby,

                    Excuses voor de late reactie!

                    Klanten met een TV & Internet Budget abonnement hebben geen toegang tot de nieuwsgroepen.

                    Alleen klanten met een TV & Internet of Alles-in-1 Instap abonnement of hoger kunnen gebruik maken van deze dienst.

                    Reageer


                    • #11
                      Dank je, Anette.
                      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                      Houd je ons op de hoogte , want daar kunnen anderen misschien iets aan hebben.

                      Als je abonnement niet de reden is of overschrijding downloadgroote, zal er iets anders aan de hand zijn.
                      Ook via de mail antwoord gehad.
                      ''U heeft ons naar aanleiding van onze eerdere mail een aantal wedervragen gesteld.
                      Wanneer u besluit uw abonnement om te zetten naar TV & Internet Instap kunt u inderdaad weer gebruikmaken van nieuwsgroepen.''
                      Dus lag inderdaad aan het abbo.

                      Reageer


                      • #12
                        Sinds 1 juli krijg ik ook deze melding. Had Internet Basis en was hier zeer tevreden mee maar deze werd per 1 juli, met een kleine prijsverhoging, verplicht omgezet naar TV & Internet Budget: "Aan de inhoud van uw abonnement wijzigt verder niets". Wel dus. Ik word hier op zijn zachtst gezegd niet vrolijk van. Overstappen naar TV & Internet Instap zou een, voor mij flinke, prijsverhoging betekenen...

                        Reageer


                        • #13
                          Van 41,50 naar 50,50 is inderdaad 9 euro meer per maand.

                          Reageer


                          • #14

                            Reageer


                            • #15

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X