Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen internet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen internet

    Beste, sinds kort heb ik geen internet meer.

    Het lampje DS op de modem epc3940 blijft pinken en komt niet verder.

    Ik heb reeds deze proberen resetten zonder succes. Heb meermaals langer dan 10sec het reset knopje in te de drukken met al gevolg dat deze herstarte. Maar na de herstart zitten alle settings nog in de router.

    Is mijn modem mogelijks defect?

    Mvg

  • #2
    Probeer even de modem/router even helemaal uitzetten - 20 sec wachten - weer aanzetten en kijken wat de lampjes doen.
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #3
      ...en haal eens een half minuutje de stroom er af (stekker er uit)....doet soms wonderen!
      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

      Reageer


      • #4
        Uitgeprobeerd zonder enig succes

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door 920220
          Uitgeprobeerd zonder enig succes
          Heb je per ongeluk het modem teruggezet naar fabrieksstand of een firmware upgrade gedaan (DS en US leds knipperen)?
          DS blink betekent dat het modem op zoek is naar een verbinding die op dat niet mogelijk is. Je hebt wel TV?
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #6
            Nog steeds niet in orde?
            Bel de klantenservice en vraag of deze eens naar je gegevens willen kijken.
            Je kan natuurlijk ook p een Moderator wachten tot deze het voor je oppakt.
            Maar bellen werkt wel het snelste.
            Mochten er geen vreemde dingen te zien zijn, dan kan wellicht dat een harde reset ea oplossen.

            Reageer


            • #7
              Beste 920220,

              Is het probleem inmiddels verholpen?

              Zo ja, zou je dit kunnen aangeven door een "Beste antwoord" te kunnen kiezen?
              Zo nee, stuur dan even een e-mail naar [email protected] met je klantgegevens en waar je precies tegen aanloopt. Dan gaan wij jou verder helpen.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X