Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kaspersky veilig bankieren probleem met certificaat

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kaspersky veilig bankieren probleem met certificaat


  • #2
    Welke browser gebruik je?
    Misschien Firefox en zo ja is dit de nieuwste versie?

    Reageer


    • #3
      Ik heb chrome, internet explorer en edge geprobeerd, bij allemaal het zelfde probleem.

      Reageer


      • #4
        Maar op een andere verbinding werk het wel

        Reageer


        • #5
          Je gebruikt geen eigen router?
          Zo ja, zet die eens terug naar fabrieksinstellingen.

          Zo nee, vraag eens of de Klantenservice het wifi-modem wil resetten.
          Dan zal je wel alles weer in moeten stellen zoals wifi etc.

          Reageer


          • #6
            Nee gebruik geen eigen router, alleen modem van zldnet. Wifi heb ik ook al opnieuw ingesteld.

            Reageer


            • #7
              Je hebt het niet als je het internet op gaat via een ander modem, dus probeer eens een harde reset.
              Niet die je zelf uitvoert via uitschakelen stroom, maar naar de fabrieksstatus teruggaan ( reset knop aan de achterzijde) of vraag dat aan de klantenservice.

              Reageer


              • #8
                Ja zal dat moeten proberen. Bedankt

                Reageer


                • #9
                  nvonline, zijn er nog andere apparaten op je eigen WiFi actief? Misschien een WiFi versterker, of een netwerkcamera? Daar kan het ook in zitten.
                  Ik raad je aan om je computers te scannen met de gratis versie van Malwarebytes anti-malware.
                  En zet alle andere netwerkapparatuur in huis eens uit, wat gebeurt er dan (nadat je je computer opnieuw hebt opgestart)?

                  Reageer


                  • #10
                    Er zit verder niets op wifi alleen de laptop en een printer (maar deze is niet meer verbonden nadat de wifi gereset is, en probleem blijft aanwezig. virus/malware lijkt me sterkt omdat op een andere verbinding het wel allemaal werkt. De tweede laptop was puur om te testen, is van iemand anders. Ik zal binnenkort eerst eens een harde reset uitvoeren op het modem. Maar omdat het niet bij mij zelf is kan ik het niet direct uitvoeren. Maar bedankt voor de tips!

                    Reageer


                    • #11
                      Ingesteld volgens Help: https://help.kaspersky.com/KIS4Mac/1.../pgs/85291.htm ?

                      Reageer


                      • #12
                        Beste nvonline,

                        Welke besturingssysteem gebruik je? Bij een wat oudere versie van Windows wil dit wel eens wat problemen geven.
                        De meeste banken weren namelijk Windows XP en Vista wegens mogelijke risico's op het gebied van beveiliging.

                        Reageer


                        • #13
                          Hoi nvonline,

                          Ik ben benieuwd of je probleem al is opgelost. Zo ja dan horen we graag wat je hebt gedaan om het op te lossen. En anders horen we graag wat je inmiddels al hebt geprobeerd.
                          A prudent question is one-half of wisdom

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X