Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

We kunnen bepaalde websites niet bereiken jullie wel?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Ik heb de websites ook nog ff getest en ik kan ze allemaal zonder problemen bereiken. Test geslaagd lijkt mij.
    Zal dit topic ook als beantwoord markeren, maar blijft uiteraard open voor toevoegingen.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #17
      Ondertussen is het IP veranderd van de thaise site het is nu geen shared ip meer dat op allerlei enge bloclists voorkwam daarna blokkeerde de website nog steeds. Ik zag dat het nieuwe IP ook op blacklists voor kwam. Ik kon me niet voorstellen dat Zeelandnet blacklists gebruikt maar we hebben toen gevraagd aan de hosting om actief dat IP van die blocklists af te halen dat hebben ze gedaan en paar dagen daarna konden we via het Zeelandnet de Thaise bedrijfs website normaal bereiken.

      Of dit de daadwerkelijke oplossing was ??? ik denk zelf van wel wat kan het anders zijn geweest maar anderen in mijn omgeving denken van niet enfin geen 100% zekerheid dus wat het nou geweest is.

      Dat een transparante internet verbinding dat IP adres niet door liet blijft toch gek maar goed ik denk er maar verder niet over na wat het nu precies is geweest belangrijkste is dat het nu werkt.

      Bedankt voor jouw en jullie hulp hier op het forum echt te gek hoe er gereageerd werd.

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X