Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik kan bellen, maar niet gebeld worden met mijn huistelefoon.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ik kan bellen, maar niet gebeld worden met mijn huistelefoon.

    Ik kan sinds vandaag wel bellen maar niet gebeld worden.
    Enig idee wa de oorzaak zou kunnen zijn?

  • #2
    Heb je het modem al eens gereset?

    Heb je dit zelf met bijv. mobieltje ook getest?
    Kan je door meerderen niet gebeld worden?
    Dit om uit te sluiten dat de oorzaak bij bijv. 1 Provider ligt.

    Reageer


    • #3
      JA MODEM GERESET, TELEFOON RECHTSTREEKS OP MODEN AANGESLOTEN, HEKJE 76HEKJE GEDRAAID.
      Kan door meerderen niet gebeld worden, wel door technische dienst delta en Ziggo technische dient en fabrikant modem. zelf kan ik wel bellen, na een week en nogal wat telefoontjes nog geen oplossing.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door jmasclee
        JA MODEM GERESET, TELEFOON RECHTSTREEKS OP MODEN AANGESLOTEN, HEKJE 76HEKJE GEDRAAID.
        Kan door meerderen niet gebeld worden, wel door technische dienst delta en Ziggo technische dient en fabrikant modem. zelf kan ik wel bellen, na een week en nogal wat telefoontjes nog geen oplossing.
        Heb je wat aan dit stappenplan?

        Reageer


        • #5
          Nee alle vragen bekeken en beantwoord en dan doodleuk probleem opgelost.
          NEE HOOR kan nog steeds niet gebeld worden, probleem zit echt bij delta

          Reageer


          • #6
            Indien je graag wilt dat dit zo spoedig mogelijk wordt verholpen kun je het beste telefonisch contact opnemen met onze Klantenservice.

            Je kunt ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 13.00 uur via het telefoonnummer 0118 - 22 55 00.

            Reageer


            • #7
              Maakt U nu een grapje ik bel al een hele week en krijg de indruk dat U (Delta) mij met een kluitje in het riet wil sturen.
              Erg klant
              onvriendelijk

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door jmasclee
                Maakt U nu een grapje ik bel al een hele week en krijg de indruk dat U (Delta) mij met een kluitje in het riet wil sturen.
                Erg klant
                onvriendelijk

                Reageer


                • #9
                  Das mooi, gaan ze eindelijk ook wat aan doen??

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X