Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Telefoon werk vaak niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Telefoon werk vaak niet

    Al zeker een jaar heb ik last van het feit dat de telefoon niet altijd goed werkt. De telefoon gaat over, maar aan beide kanten is niks te horen. Ook is zelf bellen hierna niet mogelijk. Er is dan geen kiestoon

    Enkele weken terug een nieuwe telefoon gekocht, maar de problemen blijven.

    Alleen na het resetten van de modem werkt het weer (voor een tijdje).

    Ik beschik nog steeds over de oude modem epc-3212, zou vervanging hiervan helpen?

  • #2
    Stuur een mailtje met verwijzing naar deze topic naar [email protected]

    Nu is het ene modem het andere niet, maar uit ervaring kan ik je vertellen dat ik met de telefoonfunctie op de epc3212 ook deze problemen heb ervaren. Soms hadden we niet eens in de gaten dat de telefoon niet werkte.
    Het modem is heel wat keertjes gereset.
    Cables vervangen etc. Rechtstreeks op het modem aangesloten. Andere telefoon aangeschaft, maar daar zet het allemaal niet in.
    Nu met het nieuwe modem geen enkele keer problemen gehad.
    krijgt bijv. het advies rechtstreeks op het

    Reageer


    • #3
      Nog steeds problemen met de telefoon.... Al bijna een jaar een nieuwe telefoon...en een nieuwe modem (EPC3940), maar nog styeeds krijg ik van meerdere bellers te horen dat ze mij niet kunnen horen. Ik word hier toch wel een beetje hopeloos van, kan hier nog wat aangedaan worden?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Jojo Bekijk bericht
        Nog steeds problemen met de telefoon.... Al bijna een jaar een nieuwe telefoon...en een nieuwe modem (EPC3940), maar nog styeeds krijg ik van meerdere bellers te horen dat ze mij niet kunnen horen. Ik word hier toch wel een beetje hopeloos van, kan hier nog wat aangedaan worden?
        Ik kijk dit graag even voor je na. Kan je ons in een e-mail je klantgegevens en een korte omschrijving van het probleem sturen. Je mag deze richten aan [email protected]

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X