Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta verhoogt de snelheden van het internet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door amoens58
    Oorspronkelijk gepost door Dominique
    Oorspronkelijk gepost door amoens58
    Het lijkt erop dat "DIT" is verbeterd. Wij hebben de laatste 3 dagen geen haperingen gehad met de tv en radio.
    De snelheid van internet is juist de laatste dagen zeer slecht. Wij hebben sinds enkele weken een alles in 1 pakket van 150Mbit-s / 15 Mbit-s en met energie erbij +25%.
    Ik heb vandaag een speedtest gedaan met de tester zoals aangeboden door Delta.
    3 x Wifi down up
    0,19 0,68
    0,27 0,80
    1,02 2,68

    1x bekabeld down 0,15 up 0,85.

    Wat de snelheid hiervoor was weet ik niet omdat ik dat niet heb gemeten, maar was een stuk sneller dan nu
    Als dat je snelheden zijn is het misschien verstandig om alles eens te resetten, eerst de modem uit en aan te zetten (30 sec wachten) en als je een router hebt die daarna pas weer aan te zetten.
    Dominique, dank voor je reactie.

    Ik heb vandaag het modem al 2x gereset, zonder resultaat.
    Ik heb het nu nog een keer gedaan.
    Eerst de snelheid gemeten voor de reset, nl: download 0,20 en 0,91 upload.
    Daarna de stekker van het modem eruit gehaald en ruim 5 minuten gewacht.
    De stekker er weer in tot het modem volledig was opgestart.
    Opnieuw de snelheidstest uitgevoerd, 0,19 download 0,67 upload
    Het duurt ook vrij lang voor de resultaten zichtbaar worden (langer dan 45 sec.)

    Ik weet niet of iemand van de Delta of van Zeelandnet hier mee leest, misschien dat zij kunnen reageren
    Zo niet, dan zal ik ze de komende week wel mailen
    Dat zal ik zeker doen,

    voor alle duidelijkheid:

    speedtest gemeten via modem met kabel (standaard vragen delta), heb je de speedtest gemeten via zeeland of via speedtest.net (als dat via speedtest.net is kijk dan ook even na of dat via de server delta is staat rechts onder kun je aanpassen via instellingen (recht boven) - wijzig server (links onder) )
    Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

    Reageer

    Om te reageren, moet je eerst .

    verwerken...
    X