Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Speedtest

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Speedtest

    Is nu al een week op en neer,pagina's gaan tergend langzaam open. 175 mbs = 68 mbs dowload, 15 mbs upload = 0,10 mbs een afbeelding van de speedtest kan ik niet eens uploaden.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door jgoedbloed
    Is nu al een week op en neer,pagina's gaan tergend langzaam open. 175 mbs = 68 mbs dowload, 15 mbs upload = 0,10 mbs een afbeelding van de speedtest kan ik niet eens uploaden.
    net router harde reset gedaan up-en downloadsnelheid weer normaal

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door jgoedbloed
      Oorspronkelijk gepost door jgoedbloed
      Is nu al een week op en neer,pagina's gaan tergend langzaam open. 175 mbs = 68 mbs dowload, 15 mbs upload = 0,10 mbs een afbeelding van de speedtest kan ik niet eens uploaden.
      net router harde reset gedaan up-en downloadsnelheid weer normaal
      Goed om te horen dat je probleem zo snel verholpen is, jgoedbloed. Als ik nog zo vrij mag zijn om je een tip te geven: bij het gebruik van een eigen router, adviseren wij om het modem in de bridge mode te zetten.
      Hiermee wordt het modem een soort doorgeef luik en blijft alleen de eerste / bovenste UTP poort actief. Hiermee neem je mogelijk wat ruis weg, omdat het modem dan geen Wi-Fi signaal meer uitgeeft.

      De bridge mode is in te schakelen via MijnDELTA. Dit kun je vinden onder 'Mijn Producten' --> je contract --> Bridge Mode.

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X