Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Top punt Klantenservice Delta (met poll)

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Top punt Klantenservice Delta (met poll)

    Aangezien ik in het verleden veel problemen met mijn snelheid van mijn internet heb gehad, hou ik regelmatig (dagelijks) mijn snelheid bij. Dit doe ik via verschillende manieren via de speedtest van delta :

    https://www.delta.nl/service/interne...ternetsnelheid

    en via speedtest :

    http://www.speedtest.net/nl

    En dat via verschillende browsers zo heb ik een goed beeld van mijn verbinding, en merk ik gelijk als er iets niet goed is. Aan gezien ik nu ook IP TV heb is het nog belangrijker dat de verbinding stabiel en goed is. Nu merkte ik gisteren ochtend dat ik een veel lagere download snelheid had dan normaal, kan een keertje gebeuren. Misschien een netwerk update van delta geweest of een dipje in het netwerk nog niets aan de hand. Als eerste mijn router gerest mijn switch gerest (switch zit achter de router dus heeft geen invloed maar goed ben toch bezig. Maar helaas geen verschil.

    De snelheid was zon 50 tot 100 mbit/s minder dus echt wel iets om even aandacht aan te geven. Een uurtje later nog geen verschil dus maar even de klantenservice van delta gebeld, kreeg vrij snel iemand aan de lijn die niet veel vragen stelde maar gelijk mijn modem geen resetten en zei dat het daarmee meestal wel goed kwam. Ik natuurlijk niet de beroerste en verteld dat het misschien kon zijn maar ook uitgelegd / gevraagd of er misschien bij hun een update of storing was ? want de pagina van storingen doet het niet : NEE NEE niets aan de hand hier rest en even wachten als het niet werkt maar even bellen, veder nog iets ?

    Oke dacht ik nooit geschoten is altijd mis, ik wachten alles weer gerest modem / router / switch

    Maar je raad het al geen verschil, ik weer bellen nou komt het ....

    De beste meneertje ging mijn vertellen dat het kwam dat ik iptv had en dat het kwam door mijn virussen scanner en andere programma's waardoor ik minder snelheid zou halen, en dat het door mijn kabels kwam.

    Toen heb ik het beste meneertje verteld :

    Meneer gisteren haalde ik de snelheid wel nu niet meer, niets is veranderd, ik heb cat 7 kabels in mijn huis liggen, heb een router dat klopt maar deze router is een netgear r9000 en zou deze snelheden achter in mijn tuin moeten halen, mijn main pc is met de router verbonden met een sfp+ copper 10gb kabbel.
    Kan mijn modem niet kapot gaan of is er misschien niet gewoon een storing ?

    Toen zei het meneertje : Nu heb ik ook weer iets geleerd, ik kijk even op de storings pagina, nee staats niets op!

    Ik zei : ik kan niet kijken op de site?

    Ik wel zei meneertje !

    Probeer eens via je gsm zei ik, meneertje werd een beetje knorrig maar deed het toch en kwam er achter dat het het niet deed.

    Nu het moreel van het verhaal : bij de klantenservice werken ze een protocol af en weten ze eigenlijk niet waar ze het over hebben, wijk je af van de antwoorden op het beeld scherm dan raken ze in de stress. Ze hebben geen idee waar ze het over hebben

    Uiteindelijk heeft die me maar door verwezen naar een monteur op locatie, en daar zat een ondertoon bij waar ik zeker niet over te spreken ben:

    "Als de monteur dan komt met de juiste kabel en een speedtest doet, en de waarde is goed en gaat die met jou even om de tafel zit "

    Na deze zin was ik even stil (ja dit waren ze letterlijke worden) ( na alles wat ik die beste man had uitgelegd ) en heb ik snel het gesprek afgesloten. En heb ik even alles laten bezinken, maar goed ik denk zelf dat het een diep in het netwerk was / misschien mijn modem die wat keuren heeft maar de monteur gaat met om de tafel zit dus we wachten wel af !
    Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

  • #2
    je hebt het antwoord zelf eigenlijk al gegeven
    bij de klantenservice zitten aan de telefoon geen internet en/of kabel TV deskundigen.
    in plaats daarvan wordt de telefoon beantwoord door normaal gemiddelde administratieve medewerkers.
    en die hebben een draaiboek en dat is alles.
    op de laatste pagina van dat draaiboek staan interne telefoonnummers van verschillende technische afdelingen.
    en dat is eigenlijk heel erg triest, maar het is helaas niet anders; we zullen het er mee moeten doen.
    maar gelukkig hebben we een geweldig forum met veelal prima moderatoren
    ja, en een paar idioten, die niks anders te doen hebben

    Reageer


    • #3
      Dan doen alle klantenservices het verkeerd, want dit is overal praktijk.

      Reageer


      • #4
        Beste Dominique,

        Vervelend dat je jouw snelheid niet behaald. Wij garanderen 90% van je abonnementssnelheid. We gaan er voor zorgen dat dit in orde komt!
        Ik maak uit jouw Topic niet op of jij ook rechtstreek op het modem hebt getest met een computer of laptop. Kun je dit nog doorgeven?

        Ik zou graag in contact met je komen. Kun jij hiervoor een e-mail sturen naar [email protected]?
        Vermeld hierin dan even je klantgegevens en een telefoonnummer waarop je te bereiken bent.

        Reageer


        • #5
          Beste Dominique,

          Helaas heb ik nog geen klantgegevens van je mogen ontvangen.

          Ik ben benieuwd of er al een monteur is geweest en hoe je de service ervaren hebt.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X