Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Document openen en plakken in Word

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Document openen en plakken in Word

    Beste Forumleden,
    Ik heb het volgende probleem. Ik heb een document via Wordpad opgeslagen. Ik wil dit document kopieren en plakken.
    Hier verschijnt een inleg scherm van Word met daarbij dat het abonnement is verlopen, ik iets moet activeren en een mogelijkheid "plakopties". maar dat werkt niet. Op welke manier kan ik een document opslaan, naderhand opzoeken en kopieren en plakken. Ik kom hier niet uit als digibeet. Heel graag hulp.
    MVG
    Martin

  • #2
    Wordpad is een gratis programma op je pc.
    Word ( onderdeel MS Office ) is dat niet.
    Op nieuwe pc's staat echter wel vaak een trial.
    Deze proefversie is nu waarschijnlijk afgelopen.

    Met Wordpad sla je de documenten op. Sla je als *.docx op dan werd het tot voor kort met Word geopend.

    Gaat het alleen om af en toe een document op te slaan, kan je in WordPad ook kiezen voor opslaan in een andere extensie bijv. rtf.
    Dan open je het document, kopieert en open je Wordpad een nieuw bestand. Hierin kopieer je en plak je dan en via opslaan als*.rtf en kies je een nieuwe naam.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
      Wordpad is een gratis programma op je pc.
      Word ( onderdeel MS Office ) is dat niet.
      Op nieuwe pc's staat echter wel vaak een trial.
      Deze proefversie is nu waarschijnlijk afgelopen.

      Met Wordpad sla je de documenten op. Sla je als *.docx op dan werd het tot voor kort met Word geopend.

      Gaat het alleen om af en toe een document op te slaan, kan je in WordPad ook kiezen voor opslaan in een andere extensie bijv. rtf.
      Dan open je het document, kopieert en open je Wordpad een nieuw bestand. Hierin kopieer je en plak je dan en via opslaan als*.rtf en kies je een nieuwe naam.
      Beste Ptrol, dank voor jouw reactie'. ik ga het proberen.
      MVG
      Martin

      Reageer


      • #4
        Succes en nog een korte uitleg: http://www.johanschovers.nl/cursus/c...les4/Les4.html en http://cwwonline.be/wordpad/handleiding-wordpad/

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X