Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zal er dit jaar nog een snelheidsverhoging plaatsvinden?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Zal er dit jaar nog een snelheidsverhoging plaatsvinden?

    Hoi Allemaal,

    Zeelandnet verhoogt de snelheid van het internet regelmatig. Weet iemand of er voor dit jaar ook plannen zijn om de snelheid te verhogen? Of doet Zeelandnet dit alleen nog maar voor klanten die ook energie afnemen bij Delta?

  • #2
    Jazeker, verwacht oktober / november van dit jaar, en nee dit is niet alleen voor klanten van delta energie, wel is het volgens mij alleen in docsis 3.1 gebieden waar de snelheid verhoogd gaat worden

    Reageer


    • #3
      Nog sneller? Krijg je hier nog meer van die klaagtopics dat mensen hun snelheid niet halen. Want velen vergeten dat je op den duur die snelheden niet meer gaat halen met verouderde pc's.
      Mij hoor je trouwens niet klagen hoor als ze het weer gaan verhogen, want op dit moment zit ik al op het snelste abbo.

      Reageer


      • #4
        Niggo, waar kan ik vinden dat Delta dit heeft aangekondigd?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          @Niggo, waar kan ik vinden dat Delta dit heeft aangekondigd?
          hij heeft het over "volgens mij"
          wishfull thinking.
          de wens is de vader van de gedachte

          Reageer


          • #6
            neem aan dat de snelheid wel omhoog gaat, wanneer het project helemaal digitaal klaar is. nu is wel de vraag met hoeveel snelheid / en de bestaande abb / en wat gaat het kosten. neem aan dat de 1gb abb gaat komen want daar is straks alles voor klaar maar wat gaat het kosten ?
            Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Ptrol
              @Niggo, waar kan ik vinden dat Delta dit heeft aangekondigd?
              Ik weet alleen dat dit intern speelt (via via), kan je daarom ook helaas geen link geven omdat dit niet officieel aangekondigd is, en meer informatie heb ik niet, en of het 100% juist is weet ik ook niet :P

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Niggo
                Ik weet alleen dat dit intern speelt (via via), kan je daarom ook helaas geen link geven omdat dit niet officieel aangekondigd is, en meer informatie heb ik niet, en of het 100% juist is weet ik ook niet :P
                [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X