mijn ouders zijn overgestapt naar delta/zeelandnet. dit moet aangesloten worden. dus moet er een afspraak gemaakt worden met de monteur. een inlog en aanmeldcode ontvangen maar deze werkt niet. en als ik ga bellen krijg ink niemand aan de lijn.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Monteur voor aansluiting nieuwe diensten.
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door cobrakajaals ik ga bellen krijg ink niemand aan de lijn.
stuur dan maar een email naar [email protected]
vermeld klantnummer en het probleem.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door cobrakajamijn ouders zijn overgestapt naar delta/zeelandnet. dit moet aangesloten worden. dus moet er een afspraak gemaakt worden met de monteur. een inlog en aanmeldcode ontvangen maar deze werkt niet. en als ik ga bellen krijg ink niemand aan de lijn.
Kun je de klantgegevens doorsturen naar het [email protected] dan ga ik er direct voor je achteraan.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer