Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Alles-in-1 Super met EPC3212 modem

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Alles-in-1 Super met EPC3212 modem

    Enige tijd geleden heb ik aangegeven over te willen stappen van Alles-in-1 Premium naar Super vanwege de hogere snelheid van max. 400 Mbps en het leuke aanbod van 4 maanden met korting en een gratis extra access point. Ook doordat hierin standaard het Delta pluspakket voor de TV zit, wat ik nu los betaal, ben ik per saldo nauwelijks duurder uit.
    Ik heb van deze wijziging netjes een bevestiging gehad dat dit per 01-04-2018 in zou gaan, en dat lijkt ook het geval.
    Ik heb echter nog steeds een oud EPC3212 modem die deze maximale snelheid volgens mij helemaal niet aankan.
    Wordt deze automatisch vervangen ?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Olav
    Enige tijd geleden heb ik aangegeven over te willen stappen van Alles-in-1 Premium naar Super vanwege de hogere snelheid van max. 400 Mbps en het leuke aanbod van 4 maanden met korting en een gratis extra access point. Ook doordat hierin standaard het Delta pluspakket voor de TV zit, wat ik nu los betaal, ben ik per saldo nauwelijks duurder uit.
    Ik heb van deze wijziging netjes een bevestiging gehad dat dit per 01-04-2018 in zou gaan, en dat lijkt ook het geval.
    Ik heb echter nog steeds een oud EPC3212 modem die deze maximale snelheid volgens mij helemaal niet aankan.
    Wordt deze automatisch vervangen ?
    Hallo Olav,

    Het is inderdaad verstandig een nieuw modem te laten installeren.

    Zou je een e-mail willen sturen naar [email protected] met jouw gegevens en nogmaals kort je vraag.

    Wij zorgen er dan voor dat je een afspraak kan maken met de monteur die een nieuw modem komt plaatsen.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Jenni
      Oorspronkelijk gepost door Olav
      Enige tijd geleden heb ik aangegeven over te willen stappen van Alles-in-1 Premium naar Super vanwege de hogere snelheid van max. 400 Mbps en het leuke aanbod van 4 maanden met korting en een gratis extra access point. Ook doordat hierin standaard het Delta pluspakket voor de TV zit, wat ik nu los betaal, ben ik per saldo nauwelijks duurder uit.
      Ik heb van deze wijziging netjes een bevestiging gehad dat dit per 01-04-2018 in zou gaan, en dat lijkt ook het geval.
      Ik heb echter nog steeds een oud EPC3212 modem die deze maximale snelheid volgens mij helemaal niet aankan.
      Wordt deze automatisch vervangen ?
      Hallo Olav,

      Het is inderdaad verstandig een nieuw modem te laten installeren.

      Zou je een e-mail willen sturen naar [email protected] met jouw gegevens en nogmaals kort je vraag.

      Wij zorgen er dan voor dat je een afspraak kan maken met de monteur die een nieuw modem komt plaatsen.
      Top ! Ga ik dat doen Jenni. Dankjewel.

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X