Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

windows live mail

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • windows live mail

    Ik krijg de volgende melding en weet niet hoe ik dit moet oplossen :

    Het bericht kan niet worden verzonden. De instellingen voor de server voor uitgaande e-mail [SMTP] moeten mogelijk worden geconfigureerd. Neem contact op met de e-mailprovider voor de serverinstellingen voor [email protected].

    Onderwerp 'Re: AbonnementOmzetting'
    Serverfout: 550
    Reactie van server: 550 5.1.1 : Recipient address rejected: User unknown in local recipient table
    Server: 'mail.zeelandnet.nl'
    Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC79
    Protocol: SMTP
    Poort: 25
    Beveiligd(SSL): Nee

  • #2
    deze vraag is eerder gesteld:

    https://forum.zeelandnet.nl/e-mail-1...verzenden-6354

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door indy
      Ik krijg de volgende melding en weet niet hoe ik dit moet oplossen :

      Het bericht kan niet worden verzonden. De instellingen voor de server voor uitgaande e-mail [SMTP] moeten mogelijk worden geconfigureerd. Neem contact op met de e-mailprovider voor de serverinstellingen voor [email protected].

      Ik weet nu nog steeds niet wat ik moet doen. Het was een antwoord op zeelandnet die ik wilde versturen en toen kwam deze foutmelding. Hij blijft erin staan. Kan iemand me zeggen op wat ik moet drukken/klikken om dit weg te krijgen.

      Onderwerp 'Re: AbonnementOmzetting'
      Serverfout: 550
      Reactie van server: 550 5.1.1 : Recipient address rejected: User unknown in local recipient table
      Server: 'mail.zeelandnet.nl'
      Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC79
      Protocol: SMTP
      Poort: 25
      Beveiligd(SSL): Nee

      Reageer


      • #4
        stuur es een email aan iemand anders, waarbij je zeker moet zijn van het juiste email-adres.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X