Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Al dagen slecht internet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Al dagen slecht internet

    Sinds al een flink aantal dagen (gaat richting 2 weken) hebben wij een zeer slechte internet verbinding, zowel wifi als bedraad. Wij ervaring dit met name bij websites die zeer traag of niet laden, online games die veel lag vertonen en Delta Interactieve TV welke hierdoor vaak niet werkt.

    Uiteraard hebben wij zelf al geprobeerd wat we kunnen door de modem opnieuw op te starten en de bekabeling te controleren, helaas zonder resultaat. Nu horen wij de laatste tijd veel vergelijkbare problemen hier in de buurt, dus daarmee lijkt het probleem buiten onze invloed te liggen. Ik had gezien dat er de afgelopen week onderhoud aan het kabelnetwerk uitgevoerd zou worden, dus ik wilde dit nog even afwachten. Helaas ervaren wij nog steeds dezelfde problemen, vandaar nu toch deze melding.

    Hopelijk kunnen jullie achterhalen waar dit probleem vandaan komt!

    Locatie: Burgemeester van Boeijenstraat, Tholen

  • #2
    Welkom op het forum, Steven

    Vervelend dat je dit probleem ervaart. Zeker met het paasweekeinde.

    Om het zo spoedig mogelijk opgelost te krijgen raad ik je aan om een mail te sturen naar [email protected] met je klantnummer, postcode en huisnummer. Een van de medewerkers van ZeelandNet kan dan je verbinding nakijken en indien nodig een monteur laten inplannen.

    Wat je zelf misschien nog kan doen is ook controleren of de kabel tussen het modem en je aansluitdoos (AOP) goed vast zit, mocht je deze nog niet hebben nagekeken. Verder zullen we dan de reactie van ZeelandNet moeten afwachten.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
      Welkom op het forum, Steven

      Vervelend dat je dit probleem ervaart. Zeker met het paasweekeinde.

      Om het zo spoedig mogelijk opgelost te krijgen raad ik je aan om een mail te sturen naar [email protected] met je klantnummer, postcode en huisnummer. Een van de medewerkers van ZeelandNet kan dan je verbinding nakijken en indien nodig een monteur laten inplannen.

      Wat je zelf misschien nog kan doen is ook controleren of de kabel tussen het modem en je aansluitdoos (AOP) goed vast zit, mocht je deze nog niet hebben nagekeken. Verder zullen we dan de reactie van ZeelandNet moeten afwachten.
      Steven zegt zelf dat meerdere in de buurt last heeft, al kan de AOP de schuldige schijn. Kans geef ik klein dat dat het is, maar misschien wel iets in de wijkverdeelkast.
      Hebben er zelf geen last van en wonen er niet ver vandaan, volgens mij zitten wij op de kast die bij Jonkheer van vredenburchlaan op de bocht staat.

      Reageer


      • #4
        Helaas kan ik niet bevestigen dat het probleem is opgelost. Zoals aangegeven heb ik een mail gestuurd naar het forumbeheer, maar dit heeft nog niet tot een oplossing geleid. Wij ervaren nog steeds dezelfde problemen, waardoor we nu al weken erg slecht internet hebben.

        Overigens heb ik de kabel tussen het modem en de aansluitdoos (AOP) gecontroleerd, deze zat gewoon goed aangesloten.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X