Sinds al een flink aantal dagen (gaat richting 2 weken) hebben wij een zeer slechte internet verbinding, zowel wifi als bedraad. Wij ervaring dit met name bij websites die zeer traag of niet laden, online games die veel lag vertonen en Delta Interactieve TV welke hierdoor vaak niet werkt.
Uiteraard hebben wij zelf al geprobeerd wat we kunnen door de modem opnieuw op te starten en de bekabeling te controleren, helaas zonder resultaat. Nu horen wij de laatste tijd veel vergelijkbare problemen hier in de buurt, dus daarmee lijkt het probleem buiten onze invloed te liggen. Ik had gezien dat er de afgelopen week onderhoud aan het kabelnetwerk uitgevoerd zou worden, dus ik wilde dit nog even afwachten. Helaas ervaren wij nog steeds dezelfde problemen, vandaar nu toch deze melding.
Hopelijk kunnen jullie achterhalen waar dit probleem vandaan komt!
Locatie: Burgemeester van Boeijenstraat, Tholen
Uiteraard hebben wij zelf al geprobeerd wat we kunnen door de modem opnieuw op te starten en de bekabeling te controleren, helaas zonder resultaat. Nu horen wij de laatste tijd veel vergelijkbare problemen hier in de buurt, dus daarmee lijkt het probleem buiten onze invloed te liggen. Ik had gezien dat er de afgelopen week onderhoud aan het kabelnetwerk uitgevoerd zou worden, dus ik wilde dit nog even afwachten. Helaas ervaren wij nog steeds dezelfde problemen, vandaar nu toch deze melding.
Hopelijk kunnen jullie achterhalen waar dit probleem vandaan komt!
Locatie: Burgemeester van Boeijenstraat, Tholen
Reageer