Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Telefonisch niet bereikbaar

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Telefonisch niet bereikbaar

Wanneer ik met mijn mobiel naar mijn thuisnummer bel, dan krijg ik de volgende melding:
    "Om technische redenen kan uw oproep niet worden afgehandeld, probeer het later nog een keer"

Ook als ik naar een ander ZeelandNet nummer bel werkt dit niet. Dit ook getest met een ander mobiel nummer (andere provider) en hetzelfde probleem.
    Bellen met het vaste toestel naar een ander ZeelandNet nummer en uitgaand bellen werk wel.

Kortom, het lijkt erop alsof ZeelandNet geen buitenlijnen kan ontvangen.
    Hebben anderen hier ook last van ??

Geen storing bij je eigen mobielprovider?

Kan je wel zelf bellen met Delta telefonie?
    Zo nee?
    Geen werkzaamheden: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/...S=deltanl_2016

Kreeg overigens ook net een mobieltelefoontje, dat ons vaste nummer niet bereikbaar zou zijn.
    Een half uurtje later zelf getest met mijn mobiel en alles werkte.

Misschien een kleine storing geweest?

Als het nog niet ok is, reset het modem eens.
    Telefonie komt altijd altijd laatste weer online en dat kan soms een minuut of 10 na Internet zijn.

is het daarna nog niet ok, bel voor je storing naar de Klantenservice, want het weekend komt eraan.

Er is ook deze probleemoplosser: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=464,E=0000061631904116482,K=4678,Sxi =1,dtree=guid({1455FB18-2DA0-4B64-B89C-89C43699FCD3}),TS=DeltaNL_2016

Reageer

Oorspronkelijk gepost door edsulst
      Wanneer ik met mijn mobiel naar mijn thuisnummer bel, dan krijg ik de volgende melding:
      "Om technische redenen kan uw oproep niet worden afgehandeld, probeer het later nog een keer"

Ook als ik naar een ander ZeelandNet nummer bel werkt dit niet. Dit ook getest met een ander mobiel nummer (andere provider) en hetzelfde probleem.
      Bellen met het vaste toestel naar een ander ZeelandNet nummer en uitgaand bellen werk wel.

Kortom, het lijkt erop alsof ZeelandNet geen buitenlijnen kan ontvangen.
      Hebben anderen hier ook last van ??
      Dankjewel voor het doorgeven van deze melding, edsulst.

Nu hebben mijn collega's dit hier ook nagebootst, maar was dit ook binnen 10 minuten weer opgelost.
      We hebben hierover geen melding ontvangen van onze centrale en bij navraag was dit ook onbekend.

Mocht het zich in elk geval nog een keer voordoen, dan hebben we een goed aanknopingspunt...
      Een geruststelling is dat het voor nu opgelost lijkt!

Reageer

Nou, het is nog niet opgelost.
        Zojuist het modem een reset gegeven, maar telefonie werkt nog steeds niet.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door edsulst
          Nou, het is nog niet opgelost.
          Zojuist het modem een reset gegeven, maar telefonie werkt nog steeds niet.
          Hoi Ed, wil je mij alsjeblieft een e-mail sturen met hierin je gegevens? Dan gaan we nog wat dingen onderzoeken.
          De e-mail mag je sturen aan: [email protected].

We zijn wel benieuwd naar de volgende gegevens (naast je klantnummer):

- Welke nummers heb je gebeld?
          - Met welke mobiele providers heb je dit geprobeerd?

Graag zien we je reactie tegemoet!

Reageer

@Joerie1991 -- Mail is verzonden.

Reageer

@edsulst: Dankjewel voor je e-mail.

Graag informeer ik je dat mede hierdoor mijn collega's het probleem hebben kunnen vinden.
              Het betrof een storing waardoor mensen met een KPN lijn niet konden bellen naar onze nummers en die van een andere provider. Is inmiddels opgelost!

Reageer

Zoals in mijn antwoord al gevraagd of er geen storing bij de eigen (telefoon)provider was.

Niet alleen KPN klanten hadden problemen.
                Ook bijv. Youfone.
                Deze maakt ook gebruik van het KPN-netwerk.
                Dat was dus de reden dat wij ook hier niet gebeld konden worden.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                X